Για έβδομη συνεχή χρονιά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με την Αmita έλαβε την πρώτη θέση, στην κατηγορία της, στα Famous Brands 2014, σύμφωνα με τους έλληνες καταναλωτές και τις προτιμήσεις τους για τις μάρκες με την καλύτερη φήμη ανά κατηγορία προϊόντος.
Η ετήσια πανελλαδική έρευνα Famous Brands διενεργείται κάθε χρόνο με τη μέθοδο C.A.W.I. (Computer Assisted Web Interviews). Στόχος του θεσμού είναι να αναδεικνύει τις μάρκες που κατέχουν την καλύτερη φήμη και διακρίνονται για την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού σε 41 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η Amita κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία «Χυμοί» .
Με αφορμή τη διάκριση αυτή, η Aντιγόνη Παγουλάτου, διευθύντρια Marketing της Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που οι έλληνες καταναλωτές επιβραβεύουν την Amita ως την μάρκα με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία «Χυμοί». Επιβεβαιώνει και αποδεικνύει ότι όλες οι αξίες, που εδώ και 32 χρόνια, πρεσβεύει η μάρκα: την αγάπη, τη φιλία, την εμπιστοσύνη, την καινοτομία, την οικογένεια και την ελληνικότητα ανανεώνουν διαρκώς τη σταθερή και ειλικρινή σχέση της με το καταναλωτικό κοινό. Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον εξελισσόμαστε συνεχώς δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα άριστης ποιότητας και διατροφικής αξίας που καλύπτουν κάθε καταναλωτική ανάγκη με συνέπεια και σεβασμό προς τους καταναλωτές μας».
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται πάντα στην κορυφή της προϊοντικής καινοτομίας με μια επιτυχημένη πορεία 46 χρόνων στην ελληνική αγορά, επενδύοντας με συνέπεια και συνέχεια στους τομείς της έρευνας και της ανάπτυξης και της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας των προϊόντων της. Με βασικό πυλώνα της στρατηγικής της σε όλους τους τομείς, η Amita αποτελεί διαχρονικά τον ηγέτη της κατηγορίας, οδηγώντας και επηρεάζοντας τις προϊοντικές εξελίξεις στην αγορά χυμού πάντα ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών και στις διεθνείς διατροφικές τάσεις της αγοράς. Στα 32 χρόνια της πορείας της αποτελεί τον χυμό που συνεχώς παρουσιάζει καινοτόμα και μοναδικά προϊόντα (λειτουργικοί χυμοί, μοναδική γκάμα γεύσεων) καθώς και πρωτοπόρες συσκευασίες. Η Amita, ο πρώτος φυσικός συσκευασμένος χυμός της ελληνικής αγοράς, κρατά ζωντανή τη σχέση της με τους καταναλωτές κερδίζοντας σημαντική θέση στην καρδιά τους.