Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ της Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων αναφορικά με την πρόοδο εγκατάστασης των συστημάτων ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμων αφορούν μόνο τον χώρο των πρατηρίων.
Με σημερινή τους ανακοίνωση οι πρατηριούχοι υποστηρίζουν πως με τις πρόσφατες ανακοινώσεις της η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων αφήνει για άλλη μία φορά να αιωρείται στην κοινή γνώμη, ότι οι πρατηριούχοι ευθύνονται για την παράνομη διακίνηση καυσίμων (λαθρεμπόριο κ.λπ.) και για την απώλεια δημοσίων εσόδων 1 δισ. ευρώ ετησίως.
Η Ομοσπονδία υποστηρίζει ακόμη ότι μετά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στις αρχές του μήνα για τα θέματα που σχετίζονται με την παράνομη διακίνηση καυσίμων (λαθρεμπόριο, φοροδιαφυγή, νοθεία, κλοπή), αποφασίστηκε μετά από 2,5 μήνες η συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής επιτροπής στην οποία ωστόσο δεν εκλήθη για ακρόαση η ΠΟΠΕΚ.
Θέτει, τέλος, το ερώτημα αν χρειάζεται εισαγγελική παρέμβαση για το ότι η μη ύπαρξη συστήματος εισροών εκροών σημαίνει, κατά τη ΓΓΠΣ, ποσοτική και ποιοτική αλλοίωση των καυσίμων που πωλούνται.
Η Ομοσπονδία καταγγέλλει πως «φωτογραφίζονται» ως λαθρέμποροι τα μέλη της
Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ της Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων αναφορικά με την πρόοδο εγκατάστασης των συστημάτων ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμων αφορούν μόνο τον χώρο των πρατηρίων.
Με σημερινή τους ανακοίνωση οι πρατηριούχοι υποστηρίζουν πως με τις πρόσφατες ανακοινώσεις της η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων αφήνει για άλλη μία φορά να αιωρείται στην κοινή γνώμη, ότι οι πρατηριούχοι ευθύνονται για την παράνομη διακίνηση καυσίμων (λαθρεμπόριο κ.λπ.) και για την απώλεια δημοσίων εσόδων 1 δισ. ευρώ ετησίως.
Η Ομοσπονδία υποστηρίζει ακόμη ότι μετά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στις αρχές του μήνα για τα θέματα που σχετίζονται με την παράνομη διακίνηση καυσίμων (λαθρεμπόριο, φοροδιαφυγή, νοθεία, κλοπή), αποφασίστηκε μετά από 2,5 μήνες η συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής επιτροπής στην οποία ωστόσο δεν εκλήθη για ακρόαση η ΠΟΠΕΚ.
Θέτει, τέλος, το ερώτημα αν χρειάζεται εισαγγελική παρέμβαση για το ότι η μη ύπαρξη συστήματος εισροών εκροών σημαίνει, κατά τη ΓΓΠΣ, ποσοτική και ποιοτική αλλοίωση των καυσίμων που πωλούνται.