Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο εφέτος, δεύτερο μήνα του lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση κατά 24,8%.
Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων σε:
- Ένδυση- υπόδηση (83,1%),
- Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%),
- Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%),
- Πολυκαταστήματα (45,4%),
- Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%),
- Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (3,6%).
Διασώθηκαν μόνον τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση 6,2%.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 24,8% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,1%.
Παράλληλα, εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%.
Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.