Η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε σήμερα σχέδιο χορήγησης ενός δισεκ. στερλινών (1,1 δισεκ. ευρώ) για να βοηθήσει τους μαθητές στην Αγγλία που δεν πηγαίνουν σχολείο λόγω καραντίνας να καλύψουν τα κενά τους.
Έως και δύο εκατομμύρια μη προνομιούχα παιδιά στην Αγγλία θα έχουν πρόσβαση σε δασκάλους που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα χάρη σε ένα πρόγραμμα ύψους 350 εκατομμυρίων στερλινών.
Ένα άλλο πακέτο 650 εκατομμυρίων στερλινών προορίζεται για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020/21. Τα σχολικά ιδρύματα θα μπορούν να αποφασίσουν τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιήσουν τα χρήματα αυτά, αλλά η κυβέρνηση αναμένει ότι οι πόροι αυτοί θα επιτρέψουν για παράδειγμα τη διοργάνωση μαθημάτων σε μικρές ομάδες.
«Είμαι αποφασισμένος να κάνω ό,τι μπορώ για να επιστρέψουν όλα τα παιδιά στο σχολείο από τον Σεπτέμβριο και θα παρουσιάσουμε το ταχύτερο δυνατό τα σχέδιά μας για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει αυτό», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Τα σχολεία έκλεισαν στις 20 Μαρτίου στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω της πανδημίας του νέου κορονοϊού, η οποία έχει ήδη προκαλέσει τον θάνατο περισσότερων από 42.000 ανθρώπων στη χώρα, σύμφωνα με τον πιο πρόσφατο απολογισμό, τον οποίο έδωσε χθες στη δημοσιότητα η βρετανική κυβέρνηση.
Οι παιδικοί σταθμοί και ορισμένα νηπιαγωγεία και δημοτικά ξανάνοιξαν στην Αγγλία από τις 2 Ιουνίου, ενώ ορισμένοι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επέστρεψαν στα σχολεία αυτήν την εβδομάδα.
Ωστόσο η κυβέρνηση αρνήθηκε να ξανανοίξει όλα τα δημοτικά πριν από τις θερινές διακοπές, όπως είχε προβλέψει αρχικά.
Το σχέδιο για την στρατηγική εξόδου από τα περιοριστικά μέτρα που έχουν επιβληθεί λόγω Covid-19 δεν είναι ίδιο για όλο το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Σκωτία προβλέπει επιστροφή των μαθητών στα θρανία τον Αύγουστο, ενώ στη Βόρεια Ιρλανδία μερικές τάξεις θα ξαναρχίσουν κανονικά τα μαθήματα στα τέλη Αυγούστου, μετά την απόφαση της τοπικής κυβέρνησης να μειώσει από δύο σε ένα μέτρο την απόσταση που θα πρέπει να τηρείται ανάμεσα στους μαθητές.