Σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο, οι φούρνοι «Πιέτρης» έχουν συνηθίσει τους πελάτες τους σε υψηλά στάνταρ. Με τις συσκευές της PrivateReview θέλουν να το αποδεικνύουν καθημερινά.
Όταν τον Απρίλιο του 2019 ο όμιλος Πιέτρη τοποθέτησε τις συσκευές αξιολόγησης της PrivateReview σε δύο από τα αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία του, ήθελε να δώσει τον πρώτο λόγο στους πελάτες του επιτρέποντάς τους να βαθμολογήσουν την παρεχόμενη εξυπηρέτηση. «Για εμάς η εξυπηρέτηση κατέχει πρωτεύοντα ρόλο. Θέλουμε ο πελάτης να νιώθει άνετα στον χώρο των καταστημάτων μας και να είναι βέβαιος ότι αγοράζει προϊόντα άριστης ποιότητας. Χρειαζόταν λοιπόν να γνωρίζουμε από τον ίδιο πόσο ικανοποιημένος είναι, γι’ αυτό και συνεργαστήκαμε με την PrivateReview», λέει ο Αλέξανδρος Κουλούρης, Marketing Director της εταιρείας.
Όπως είθισται σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις, ο όμιλος Πιέτρη έχει πολλούς τακτικούς πελάτες, επομένως ήταν σημαντικό να τους δώσει φωνή μέσω μίας απλής και εύκολης διαδικασίας που όχι μόνο δεν θα τους κούραζε αλλά θα τους ενθάρρυνε να αξιολογήσουν πολλές φορές έναν βασικό τομέα όπως είναι η εξυπηρέτηση.
Μόνο στο πρώτο επτάμηνο της συνεργασίας της με την PrivateReview, η επιχείρηση συνέλεξε περισσότερες από 10.000 αξιολογήσεις για τα δύο καταστήματα και είναι πλέον σε θέση να παρακολουθεί την απόδοσή τους σε βάθος χρόνου και να εντοπίζει διακυμάνσεις όταν αυτές προκύπτουν. «Η καθημερινή παρακολούθηση του βαθμού ικανοποίησης μας διαβεβαιώνει ότι κάνουμε καλά τη δουλειά μας, αλλά όταν παρατηρούμε την απόδοση μήνα-μήνα είμαστε σε θέση να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα για το πώς αισθάνονται οι πελάτες μας γενικά για την επιχείρησή μας», συνεχίζει ο κ. Κουλούρης.
Πώς βοηθούν τον όμιλο Πιέτρη οι συσκευές μέτρησης ικανοποίησης πελατών από την PrivateReview
- Καθημερινή μέτρηση της απόδοσης της εξυπηρέτησης
- Γρήγορος τρόπος αξιολόγησης που δεν διαταράσσει την υπόλοιπη εμπειρία του πελάτη στο κατάστημα
- Άμεσος εντοπισμός τυχόν προβλημάτων
- Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία ανταγωνιστική αγορά