Η ΑΤΕbank ενημερώνει ότι εναρμόνισε τις υπηρεσίες της σύμφωνα με το νέο κανονιστικό πλαίσιο για τις υπηρεσίες πληρωμών (Payment Services Directive-PSD – Οδηγία 2007/64/ΕΚ), που θεσπίζει ενιαίους κανόνες διαφάνειας, πληροφόρησης και ποιότητας των υπηρεσιών πληρωμών, σε όφελος του συναλλακτικού κοινού.
Το νέο νομοθετικό πλαίσιο ορίζει συγκεκριμένους κανόνες κατά τη διενέργεια πληρωμών και καλύπτει μεταξύ άλλων τις ακόλουθες συναλλαγές: αναλήψεις ή/και καταθέσεις σε λογαριασμούς πληρωμών (λ.χ. λογαριασμούς μισθοδοσίας, είσπραξης σύνταξης, εξόφλησης τελών ΔΕΚΟ κλπ.), εμβάσματα, μεταφορές κεφαλαίων, άμεσες χρεώσεις, συναλλαγές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.
Με το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο δεν αποτελούν πράξεις πληρωμών οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με μετρητά, που γίνονται με επιταγές, συναλλαγματικές και γραμμάτια, και οι συναλλαγές που αφορούν διαχείριση κινητών αξιών και φιλανθρωπικές δραστηριότητες.
Η ΑΤΕbank διασφαλίζει την πληροφόρηση και την ταχύτητα στις πληρωμές, καθώς και αποτελεσματική προστασία στους πελάτες της χρήστες υπηρεσιών πληρωμών.
Για την αποδοχή των όρων της Σύμβασης – Πλαισίου δεν απαιτείται καμία ιδιαίτερη ενέργεια εκ μέρους των πελατών της ΑΤΕbank.
Οι πελάτες όμως που επιθυμούν αναλυτική ενημέρωση ή παραλαβή και υπογραφή της εξατομικευμένης Σύμβασης – Πλαισίου μπορούν να απευθύνονται στα Καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας.
Ωστόσο, οι πελάτες της ΑΤΕbank έχουν δικαίωμα να υποβάλουν εγγράφως τη διαφωνία-μη αποδοχή της Σύμβασης στο Κατάστημα συνεργασίας τους εντός δύο μηνών αφότου λάβουν γνώση των όρων της σύμβασης και το αργότερο έως τις 20/12/2010. Μετά τις 20/12/2010 και εφόσον η ΑΤΕbank δεν λάβει έγγραφη διαφωνία στο οικείο Κατάστημα του πελάτη, θα θεωρήσει ότι οι όροι της Σύμβασης – Πλαισίου έχουν γίνει αποδεκτοί.