Δυσκολεύεστε να συντηρήσετε το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο σας καθώς θα πρέπει να πληρώνετε εκατοντάδες ευρώ στην εφορία; Αν ναι, τότε η λύση είναι να αλλάξετε κινητήρα. Σύμφωνα με το νόμο είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. Ωστόσο, ο κινητήρας θα πρέπει να αντικατασταθεί σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής.
Αν ο προηγούμενος κινητήρας του μοντέλου που έχει κάποιος στην διάθεσή του είναι πολύ μικρότερος από 25% τότε βάσει πάλι της νομοθεσίας ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
Ήδη ιδιώτες που έχουν αυτοκίνητο το μοντέλο του οποίου κυκλοφορεί και με μικρότερο κινητήρα προχωρούν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους μειώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας, ξεφορτώνονται την έκτακτη εισφορά, ενώ παράλληλα μειώνουν τα ασφάλιστρα, αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.