Στο πρόσφατο συνέδριο της Ναυτεμπορικής με τίτλο «Mega Shifts – Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο», ο γενικός διευθυντής της LEROY MERLIN για Ελλάδα και Κύπρο, περιέγραψε τους βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί η εταιρεία στο μέλλον, σε σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών και τα προϊόντα. Στην βασική του τοποθέτηση ο Olivier Arduin σημείωσε, «Η κατανόηση των αναγκών των πελατών, ακόμη και η πρόβλεψή τους έως ένα βαθμό, οδηγεί στην απόλυτα προσωποποιημένη επικοινωνία. Εργαζόμαστε ώστε να παρέχουμε τέτοιου είδους επικοινωνία, σε κάθε σημείο που συναντάμε των πελάτη, είτε είναι το website, είτε το τηλέφωνο, είτε το φυσικό κατάστημα».
