Τη διάθεση της νέας υπηρεσίας «Piraeus Customer Protection» ανακοίνωσε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς.
Με τη νέα υπηρεσία σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής των προσωπικών ή τραπεζικών δεδομένων των πελατών η τράπεζα ακυρώνει τις κάρτες όλων των τραπεζών, τις κάρτες της Πειραιώς και αποστέλλει άμεσα νέες κάρτες σε Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
Επιπλέον με τη νέα υπηρεσία η Τράπεζα Πειραιώς θα κάνει έλεγχο των συναλλαγών των χαμένων καρτών για να πρπλάβει το ενδεχόμενο απάτης, θα στέλνει άμεσα μετρητά (χωρίς προμήθεια)σε Ελλάδα ή στο εξωτερικό και θα παρέχει προνομιακή συμβουλευτική υποστήριξη για αποκατάσταση προσωπικών δεδομένων και αντικειμένων (π.χ. Α.Δ.Τ, κινητό τηλέφωνο).
Η Τράπεζα Πειραιώς θα περέχει επιπλέον ασφαλιστική προστασία (wallet & shopping protection), κάλυψη για ανεπιθύμητες χρεώσεις ή αναλήψεις που γίνονται μετά από απώλεια ή κλοπή της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του πελάτη, προστασία αγορών για αγαθά που αγοράζονται με τη χρήση της χαμένης κάρτας και κάλυψη κόστους αντικατάστασης προσωπικών αντικειμένων, όπως για παράδειγμα προσωπικά έγγραφα, κινητό τηλέφωνο και κλειδιά.
Το μόνο που απαιτείται από τον πελάτη είναι ένα τηλεφώνημα στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης 21 11 20 20 20. Η υπηρεσία αφορά σε όλους τους ιδιώτες ηλικίας 18-65, οι οποίοι είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας.