Στην αγορά της Ινδίας του 1,2 δισ. κατοίκων αναμένεται να γίνει γνωστό από την άνοιξη του 2018 το κρουασάν της Chipita.
Η Chipita βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες τροφίμων της Ινδίας, την Britannia Industries Ltd., για τη σύσταση κοινοπραξίας, η οποία θα έχει ως βασικό σκοπό την κατασκευή εργοστασίου κρουασάν στη χώρα, επένδυση ύψους 11 εκατ. δολαρίων.
Οι δύο πλευρές υπέγραψαν μη δεσμευτικό μνημόνιο κατανόησης (MoU) για τη διερεύνηση επιχειρηματικής συνεργασίας. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Britannia Industries στο Χρηματιστήριο του Μουμπάι, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Chipita για τη σύσταση, μεταξύ άλλων, κοινοπραξίας. Η Chipita θα συμμετέχει στην κοινοπραξία με ποσοστό 40%, ενώ το εργοστάσιο που προγραμματίζεται να λειτουργήσει με στόχο την παραγωγή κρουασάν αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγική διαδικασία την άνοιξη του 2018. Το εργοστάσιο σχεδιάζεται να κατασκευαστεί δίπλα στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις της Britannia Industries, στην πόλη Μπανγκαλόρ, προκειμένου να αξιοποιηθούν οι υφιστάμενοι αποθηκευτικοί χώροι και τα δίκτυα διανομής.
Η Chipita ιδρύθηκε το 1973 στην Ελλάδα με αντικείμενο την παραγωγή και εμπορία αλμυρών snacks, με βασικό, τότε, προϊόν τα Extra τυρογαριδάκια και από το 1988 τα πατατάκια (potato chips).
Το 1991, κυκλοφόρησε το croissant 7DAYS – ατομικό, συσκευασμένο, μακράς διαρκείας, και πολύ γρήγορα και το mini 7DAYS.
Λίγα χρόνια μετά, το 1995, κυκλοφόρησε τα Βake Rolls.
Ήδη από το 1995, η Chipita «επιχειρεί» εκτός των ελληνικών συνόρων με τη δημιουργία παραγωγικών μονάδων στη Βουλγαρία, την Πορτογαλία και την Αίγυπτο. Aκολουθούν εργοστάσια στην Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Ρωσία, τη Σαουδική Αραβία και πρόσφατα στην Ινδία και την Τουρκία. Παράλληλα με τα εργοστάσια, η Chipita δημιουργεί εμπορικά γραφεία και δομές σε 6 χώρες: Γερμανία, Ουγγαρία, Ουκρανία, Σερβία, Σλοβακία και Τσεχία.
Σήμερα, η Chipita δραστηριοποιείται διεθνώς σε 4 μεγάλες κατηγορίες προϊόντων: τα croissants και παρεμφερή προϊόντα ζύμης, τα αλμυρά snacks (Bake Rolls), τα cakes και τα ζαχαρώδη προϊόντα.
Η Chipita προσφέρει τα προϊόντα της στους καταναλωτές 66 χωρών συνολικά, είτε απευθείας είτε μέσω στρατηγικών συνεργασιών, τα οποία παράγονται σε 17 εργοστάσια 9 διαφορετικών χωρών.