Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει τη δυναμική πορεία της στην ελληνική αγορά και εξακολουθεί να είναι μία υγιής οικονομικά εταιρία, με συμπαγή στρατηγική που επικεντρώνεται στον καταναλωτή.
Παρά το ασταθές οικονομικό περιβάλλον, τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2015 ήταν άκρως ικανοποιητικά. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 1.945,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 8,6% σε σχέση με το 2014, η οποία οφείλεται στην επιτυχημένη εμπορική πολιτική της, στην επέκταση και ανάπτυξη του δικτύου της, καθώς και στην αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων της.
Την ίδια περίοδο, οι θέσεις εργασίας αυξήθηκαν κατά 1.079 σε σχέση με το 2014 (από 11.621 άτομα το 2014 σε 12.700 άτομα το 2015), αφού για κάθε 1% αύξηση πωλήσεων, η εταιρία προσέλαβε περισσότερους από 100 εργαζομένους. Παράλληλα, δεν υπήρξε καμία μείωση μισθού και όλες οι αμοιβές καταβλήθηκαν στην ώρα τους.
Ταυτόχρονα, η εταιρία συνεχίζει να υλοποιεί ένα συνεπές πλάνο επενδύσεων, ενισχύοντας έτσι την ελληνική οικονομία και τονώνοντας την εμπορική κίνηση στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε σε επενδύσεις άνω των 80 εκατ. ευρώ (ποσό ίδιο με το 2014) αποκλειστικά με ίδια κεφάλαια και με έμφαση στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της. Οι επενδύσεις της εταιρίας, που σημειωτέον έχει μηδενική έκθεση σε δανεισμό, κατατάσσονται μεταξύ των πιο σημαντικών ιδιωτικών επενδύσεων στη χώρα την τελευταία διετία. Για το 2016, η ΑΒ έχει εξασφαλίσει ταμειακά διαθέσιμα άνω των 100 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση νέων επενδύσεων στην ελληνική οικονομία.
Επίσης, οι ρυθμοί οργανικής ανάπτυξης της εταιρίας διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα και το 2015. Σήμερα, το δίκτυο της ΑΒ αριθμεί πάνω από 341 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Το 2015, το δίκτυο της εταιρίας διευρύνθηκε με 33 νέα καταστήματα (22 εταιρικά καταστήματα και 13 καταστήματα με το σύστημα δικαιόχρησης). Η σημαντική αύξηση του αριθμού των καταστημάτων που λειτουργούν μέσω franchise αναδεικνύει την εμπιστοσύνη της αγοράς στο συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο του ομίλου, το οποίο θεωρείται ένα από τα πλέον ευέλικτα και ανταγωνιστικά της αγοράς.
Συνεπής στις οικονομικές της υποχρεώσεις, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέβαλε στο ελληνικό δημόσιο, σε φόρους και εισφορές, το ποσό των 163 εκατ. ευρώ, έναντι 140 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, διατήρησε σταθερές τις καταβολές της προς τους προμηθευτές και τους πιστωτές, παρά τις προκλήσεις που προήλθαν από την επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων (capital controls) στις τράπεζες.
Ο κ. Λεωνίδας Βρεττάκος, Chief Operating Officer (COO) της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε: «Για εμάς στην ΑΒ, τα φετινά αποτελέσματα ήταν άκρως ικανοποιητικά, παρά το ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Αυτό οφείλεται στη συνέπεια της εταιρίας και στη διαρκή δέσμευση των ανθρώπων μας, να προσφέρουν ποιότητα και ποικιλία επιλογών. Καταφέραμε επίσης να ακολουθήσουμε μια επιτυχημένη εμπορική πολιτική, η οποία στηρίχθηκε σε σημαντικές μειώσεις τιμών και δυνατές προσφορές, καταφέρνοντας να “κερδίσουμε” ακόμα περισσότερους πελάτες. Ο πελάτης παραμένει για εμάς στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας».