Η μεγαλύτερη της αναμενόμενης πτώση των πωλήσεων της Gucci, στην περιοχής της Ασίας και του Ειρηνικού φαίνεται πως διευρύνει το χάσμα με τους ισχυρότερους ανταγωνιστές της, οδηγώντας την εταιρεία σε δύσβατα μονοπάτια.
Οι μετοχές της εταιρείας (Kering SA) σημείωσαν μεγάλη πτώση, μετά την προειδοποίηση του γαλλικού ομίλου ειδών πολυτελείας, ότι οι πωλήσεις της Gucci, του μεγαλύτερου εμπορικού της σήματος, μειώθηκαν κατά 20% στο πρώτο τρίμηνο του 2024.
Η μετοχή έπεσε έως και 14% στις πρώτες συναλλαγές στο Παρίσι, αφαιρώντας περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια ευρώ (7,6 δισεκατομμύρια δολάρια) από την αγοραία αξία της. H πτώση των πωλήσεων της Gucci αποδίδεται στην μείωση των πωλήσεων στην Κίνα.
Στον ίδιο όμιλο ανήκουν επίσης brands όπως η Yves Saint Laurent και Balenciaga.