Όπως και ο προηγούμενος αναγνώστης έτσι και εγώ θέλω να αναφέρω την δική μου εμπειρία από εστιατόριο.

Φέτος λόγω προβλήματος υγείας στην οικογένεια δεν πήγαμε διακοπές, αλλά και λόγω οικονομικής κρίσης αφού το «κουτσουρεμένο επίδομα της συζύγου» και το δικό μου δαπανήθηκε σε γιατρούς, λογαριασμούς, σέρβις και ασφάλεια αυτοκινήτου.

Τελικά αποφασίσαμε να πάμε ένα διήμερο κάπου κοντά στην Αθήνα. Πήγαμε στη βόρεια Εύβοια οπού διαπιστώσαμε ότι καμία μείωση στις τιμές δεν έχει γίνει. Στο εστιατόριο που πήγαμε δεν μας έδωσαν κατάλογο.

Αντίθετα ο υπεύθυνος έλεγε το μενού «απ’ έξω». Αφού διαλέξαμε με την βοήθειά του, στο τέλος ήρθε και ο λογαριασμός, 55 ευρώ για τα εξής: 1 χωριάτικη, 1 πατάτες, 1 σαρδέλλα,1 καλαμάρι φρέσκο λίγο παραπάνω από μισό κιλό (που να μάθουμε το βάρος αφού δεν μας το ζύγισαν παρουσία μας) και 2 αναψυκτικά.

Ο λογαριασμός δεν ήρθε σε έντυπη απόδειξη αλλά πάλι «απ’ έξω». Αντίθετα με τον προηγούμενο αναγνώστη δεν ζητήσαμε εξηγήσεις, πληρώσαμε και φύγαμε.

ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ.

Τώρα αντιμετωπίζουμε τον κάθε εστιάτορα με καχυποψία. Ζητάμε μενού, απόδειξη, τσεκάρουμε διπλά την απόδειξη, τον φωνάζουμε σε πιθανά λάθη της απόδειξης.

Αν κάποιοι το θεωρούν μιζέρια, τότε ναι κύριοι το 2010 με τον μισθό που μου δίνουν μόνο μίζερα μπορώ να ζω…