Τα ατυχήματα στα κινηματογραφικά πλατό έχουν συχνά οδηγήσει σε εξαιρετικά τραγικές συνέπειες, με πιο πρόσφατη όλων τον τραγικό χαμό της Αλίνα Χάτσινς από το χέρι του Άλεκ Μπάλντουιν κατά την διάρκεια των γυρισμάτων του «Rust». Eιδικά στην πρώιμη ιστορία της κινηματογραφικής βιομηχανίας, όταν οι πρακτικές τεχνολογίας και ασφάλειας δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένες όσο τώρα τα ατυχήματα ήταν περισσότερο συνηθισμένα.
Ωστόσο, το πιο θανατηφόρο όλων ήταν το αεροπορικό δυστύχημα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Such Men Are Dangerous», στο οποίο έχασαν την ζωή τους 10 άτομα, ανάμεσα στα οποία και ο σκηνοθέτης της ταινίας.
Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 1920 και του 1930, λοιπόν, όταν τόσο τα αεροσκάφη όσο και οι ταινίες ήταν αρκετά νέες τεχνολογίες, πολλοί πιλότοι κασκαντέρ και μέλη του κινηματογραφικού πληρώματος έχασαν τη ζωή τους όταν η αναζήτηση της τέχνης τους συνδύαζε τα δύο. Η πιο θανατηφόρα αεροπορική καταστροφή που επηρέασε άμεσα μια κινηματογραφική παραγωγή σημειώθηκε το 1930, όταν 10 μέλη του πληρώματος της ταινίας σκοτώθηκαν ενώ προσπαθούσαν να γυρίσουν μια σειρά δράσης στον αέρα για το δράμα της Fox «Such Men Are Dangerous». Σύμφωνα με το grunge.com, μεταξύ εκείνων που έχασαν την ζωή τους ήταν και ο σκηνοθέτης της ταινίας, Κένεθ Χοκς, αδελφός του σκηνοθέτη Χάουαρντ Χοκς.
Η κινηματογραφική καριέρα του μικρότερου αδελφού του επιτυχημένου Χάουαρντ Χοκς (άσκησε μεγάλη επιρροή σε θρύλους του κινηματογράφου όπως ο Κουέντιν Ταραντίνο), Κένεθ Χοκς, κόπηκε απότομα κατά την παραγωγή της τρίτης και τελευταίας ταινίας του τελευταίου. Μεγάλο μέρος της παραγωγής είχε ήδη ολοκληρωθεί όταν ο Κένεθ επιβιβάστηκε σε ένα από τα τρία αεροπλάνα. Ο Φρεντ Όσμπορν, πιλότος και κασκαντέρ, επέβαινε στο ένα αεροσκάφος όταν κατά τη διάρκεια της πτήσης παρατήρησε τα άλλα δύο να συγκρούονται πάνω από την ακτογραμμή της Καλιφόρνια. Ενώ ανασύρθηκαν μόνο πέντε πτώματα, και οι 10 επιβαίνοντες δηλώθηκαν ότι σκοτώθηκαν στη σύγκρουση, αναφέρει το grunge.com.
Υπάρχουν διαφορετικές θεωρίες ως προς το γιατί τα αεροπλάνα συγκρούστηκαν, με τη λάμψη του ήλιου να είναι μία από αυτές τις πιθανότητες. Στη μεταγενέστερη δικαστική υπόθεση του 1935, οι συνεργάτες της Parker v. James Granger, Inc. περιέγραψαν πως ο Χοκς και ο βοηθός σκηνοθέτη Τζέιμς Γκολντ, παρόλο που δεν ήταν πιλότοι, είχαν εγκαταστήσει δύο χειριστήρια προτού τοποθετηθούν στις θέσεις του συγκυβερνήτη του αεροσκάφους.
Αν και δεν μπόρεσαν να προσκομιστούν στοιχεία που να συνέδεαν αυτή την απόφαση του σκηνοθέτη με τη συντριβή, είναι σίγουρα πιθανό ότι το ατύχημα θα μπορούσε να είχε αποτραπεί, αν αρχικά τους είχε στερηθεί η δυνατότητα τέτοιου ελέγχου στο αεροσκάφος.