Ο Μάιος μάς έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ, να τον προϋπαντήσουμε, παιδιά, στα… σινεμά. Ποιες ταινίες, αλήθεια, δρομολογούν για τις σκοτεινές αίθουσες, αυτόν τον τελευταίο μήνα της άνοιξης, οι εταιρείες διανομής;
Για τους φίλους της περιπέτειας φαντασίας, πρώτος και καλύτερος, έρχεται ο Γκοτζίλα. Το δεινοσαυροειδές τέρας εξ Ιαπωνίας που μεσουράνησε κατά τη δεκαετία του ’70 στις ομώνυμες ταινίες καταστροφής β’ διαλογής, αναγεννήθηκε κι επιστρέφει: στις 15 Μαΐου από τη Village, o «Godzilla» σε σκηνοθεσία Γκάρετ Έντουαρντς, θα θέλξει ψηφιακά και τρισδιάστατα παλιούς και νέους φαν του.
Στις 22 του μήνα, από την άλλη, έρχονται από την Odeon οι «X-Men: Ημέρες ενός ξεχασμένου μέλλοντος», ακόμη μια τρισδιάστατη περιπέτεια φαντασίας με τους γνωστούς υπερήρωες της Marvel, σε σκηνοθεσία του «ειδήμονα» Μπράιαν Σίνγκερ.
Η 8η Μαΐου, αντιθέτως, μοιάζει να ανήκει στην αμερικανική κομεντί –και δη, σε εκείνη που αυτοσχεδιάζει πάνω στις σχέσεις και τα χούγια των δυο φύλων. Στην ρομαντική κομεντί του Νικ Κασαβέτης, «Η άλλη γυναίκα» (Odeon) είναι στην πραγματικότητα… τρεις. Και κουκλάρες. Η Κάμερον Ντίαζ και η Κέιτ Άπτον είναι οι ερωμένες που συνασπίζονται με την στεφανωμένη Λέσλι Μαν για να εκδικηθούν τον μπερμπάντη σύζυγο (Νικολάι Κόστερ-Βαλντάου)…
Στους «Ανυπόφορους γείτονες» (UIP, 8 Μαΐου), από την άλλη, τον πρώτο λόγο έχουν οι άντρες… μεταξύ τους, με τον Σεθ Ρόουγκεν ως νεόκοπο, παντρεμένο πατέρα που γειτνιάζει με το ξεσαλωμένο σπίτι μιας κολεγιακής αδελφότητας με «αρχηγό» τον Ζακ Έφρον.
Μέσα στον Μάιο θα προβληθούν επίσης τρεις πολύ ενδιαφέρουσες, και διαφορετικές μεταξύ τους, ταινίες με ιστορίες γυναικών. Αρχής γενομένης, στις 8 Μαΐου, με το «Βαλς για την Μόνικα» (Hollywood Entertainment), μια σουηδική ταινία σε σκηνοθεσία Περ Φλι, που βιογραφεί την σπουδαία τραγουδίστρια της τζαζ και ηθοποιό, Μόνικα Ζέτερλουντ (1937-2005). Στις 15 του μήνα, τη «γυναικεία» σκυτάλη παίρνει η «Σουζάν» (StraDa), το γαλλικό οικογενειακό δράμα ενηλικίωσης σε σκηνοθεσία της Κατέλ Κιουγιεβερέ με πρωταγωνίστρια στη Σαρά Φορεστιέ, τον οποίο «άνοιξε» την Εβδομάδα Κριτικών στις περσινές Κάννες. Τελευταία, μα διόλου έσχατη, η Αντζελίνα Τζολί που στις 29 Μαΐου «βγαίνει» στις αίθουσες με το πολυαναμενόμενο «Maleficent» (Feelgood), το σκοτεινό παραμύθι που ξαναδιαβάζει την «Ωραίο κοιμωμένη» από την πλευρά της Μαλέφισεντ, δηλαδή, της κακιάς νεράιδας.
Πηγή: tospirto.net