Το πρώτο μεγάλο βραβείο της καριέρας του, τον Χρυσό Λέοντα, απέσπασε τελικά ο κορεάτης σκηνοθέτης Κιμ Κι Ντουκ με το «Pieta», ένα οιδιπόδειο δράμα, με ήρωες έναν αδίστακτο συλλέκτη χρεών από ιδιοκτήτες καταστημάτων σιδερικών και μια γυναίκα η οποία ισχυρίζεται ότι είναι η μητέρα του.
Με δυο σημαντικά βραβεία από τη Βενετία έφυγε όμως και το «The master» του Πολ Τόμας Αντερσον. Ο αμερικανός σκηνοθέτης του «Θα χυθεί αίμα» απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας και όπως ήταν αναμενόμενο, στους ηθοποιούς Χοάκιν Φίνιξ και Φίλιπ Σίμορ Χόφμαν δόθηκε εξ’ ημισείας το βραβείο ανδρικής ερμηνείας.
Το «The master» αναφέρεται στην γέννηση της σαϊεντολογίας μέσα από την ιδιόρρυθμη σχέση δυο εντελώς διαφορετικών σε χαρακτήρα ανδρών στην Αμερική μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Όσο για το βραβείο σεναρίου δόθηκε στην ταινία «Μετά τον Μάη» («Apres Mais»).
Ο γάλλος σκηνοθέτης Ολιβιέ Ασαγιάς επέστρεψε στην Γαλλία των αρχών της δεκαετίας του 1970 για να αφηγηθεί την ιστορία ενός νεαρού σπουδαστή, μέλους αριστερού ριζοσπαστικού κινήματος, ο οποίος αντιστέκεται στην κοινωνική καταπίεση του πολιτικού συστήματος της χώρας του και συγχρόνως ανακαλύπτει τον έρωτα.
Η ισραηλινή ηθοποιός Χαντάς Γιαρόν απέσπασε το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας για την ταινία «Le male et ha’ chalal» σε σκηνοθεσία Ράμα Μπουρστάιν, ενώ ένα τρίτο βραβείο ερμηνείας, το «Μαρτσέλο Μαστρογιάνι» που δίδεται σε νέο ή νέα ηθοποιό, δόθηκε στον ιταλό Φαμπρίτσιο Φάλκο που έπαιξε σε δύο ταινίες του διαγωνιστικού προγράμματος το «Bella addormentata» του Μάρκο Μπελόκιο και το «E stato il figlio» του Ντανιέλε Τσίπρι. Στον Τσίπρι δόθηκε και το βραβείο καλλιτεχνικής συμβολής.
Στα βραβεία πρωτοεμφανιζόμενων, το καλύτερης ταινίας Leone del Futuro (Λέοντας του μέλλοντος) δόθηκε στην γερμανοτουρκική συμπαραγωγή «Mold» του Αλι Αϊντίν.
Η 69η Μόστρα επεφύλασσε τέλος μια βράβευση και για τον Έλληνας σκηνοθέτη Γιώργο Ζώη και τους «Τίτλους Τέλους» καθώς απέσπασε το βραβείο EUROPEAN FILM AWARDS 2012 για την καλύτερη μικρού μήκους ταινία.