Ο αριθμός των συνδρομητών του Netflix μειώθηκε για πρώτη φορά μέσα σε μια δεκαετία, με τη streaming πλατφόρμα να χάνει 200.000 μέλη το πρώτο τρίμηνο του έτους, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη.
Η μείωση ήρθε μετά την αύξηση των τιμών σε αγορές κλειδιά, ανάμεσα στις οποίες οι ΗΠΑ και η Μεγάλη Βρετανία, ενώ το Netflix αποσύρθηκε και από τη Ρωσία, όπως σημειώνει το BBC.
Το Netflix πάντως προειδοποίησε ότι έρχονται κι άλλες απώλειες, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα βάλει στο στόχαστρο το «μοίρασμα κωδικών» σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει νέα μέλη.
Σε μια ενημέρωση προς τους μετόχους, το Netflix προειδοποίησε πως ίσως χάσει δύο ακόμη συνδρομητές μέσα στους επόμενους τρεις μήνες μέχρι τον Ιούλιο.
«Η αύξηση των εσόδων μας έχει επιβραδυνθεί σημαντικά, όπως δείχνουν τα αποτελέσματά μας και οι παρακάτω προβλέψεις», δήλωσε η εταιρεία καθώς δημοσίευσε τα τριμηνιαία της στοιχεία.
«Η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – όταν περιλαμβάνεται ο μεγάλος αριθμός νοικοκυριών που μοιράζονται λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό, δημιουργεί αντίθετους ανέμους για την αύξηση των εσόδων», συμπλήρωσε.
Η τελευταία φορά που η εταιρεία έχασε μέλη σε ένα τρίμηνο ήταν ο Οκτώβριος του 2011. Εξακολουθεί να υπερηφανεύεται για περισσότερους από 220 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Το ρωσικό «χτύπημα»
Η απόσυρση από τη Ρωσία εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία κόστισε στο Netflix 700.000 συνδρομητές. Άλλα 600.000 άτομα σταμάτησαν την υπηρεσία του στις ΗΠΑ και τον Καναδά μετά την αύξηση των τιμών, ανέφερε το Netflix.
Το Netflix ανέφερε ακόμη ότι αυτή η κίνηση ήταν «σύμφωνα με τις προσδοκίες» και θα αποφέρει περισσότερα χρήματα για την εταιρεία, παρά τις ακυρώσεις.
Τα έσοδα της εταιρείας τους πρώτους τρεις μήνες του έτους αυξήθηκαν κατά 9,8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι σε περισσότερα από 7,8 δισ. δολάρια.
Αυτό σηματοδότησε επιβράδυνση από τα προηγούμενα τρίμηνα, ενώ τα κέρδη μειώθηκαν περισσότερο από 6% σε περίπου 1,6 δισ. δολάρια.