Το νέο θεατρικό κείμενο του Γιώργου Βέλτσου με τίτλο η «Φωνή» ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στις 7 και 8 Ιουλίου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
Η «Φωνή» ολοκληρώνει μια τετραλογία του Γιώργου Βέλτσου για την ερωτική σχέση και την παρεμβολή του «τρίτου».
Ακολουθώντας το Camera degli Sposi (Διπλούς Έρως), την Αναγγελία (ΚΘΒΕ) και τις Πομπές (Εθνικό Θέατρο), ο Γ. Βέλτσος, ορμώμενος από τα ιψενικά τρίγωνα, υποστηρίζει ότι «δεν υπάρχει σχέση των δύο φύλων, διότι το φύλο είναι ένα πρόβλημα για τον εαυτό του».
Τη σκηνοθεσία τού νέου του μονόπρακτου για τρία πρόσωπα, υπογράφει η Ρούλα Πατεράκη, η οποία ουδέποτε έκρυψε τον θαυμασμό της «για τη σκέψη και την κατ’ εξοχήν ποιητική, συνάμα και θεατρική γλώσσα» του συγγραφέα-στοχαστή Γιώργου Βέλτσου.
Στη «Φωνή» συμμετέχουν οι ηθοποιοί Περικλής Μουστάκης, Δήμητρα Χατούπη και Αργύρης Πανταζάρας.
Μια γυναίκα, ο σύντροφός της και ο άλλος.
«Είμαστε τρία πρόσωπα επί σκηνής. Ο Α, ο Β, και η Γ, διαχωρισμένα στο κείμενο. Τρία πρόσωπα, που ωστόσο είναι σα να μιλάει ένα, η αρσενική και η θηλυκή πλευρά του ανθρώπου» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Δήμητρα Χατούπη. Για την ίδια, «η δυσκολία αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον των ρόλων στην παράσταση είναι ότι αυτό που αντιπροσωπεύουν οι τρεις επάνω στη σκηνή, δεν είναι συγκεκριμένοι ρόλοι και χαρακτήρες, αλλά μια κατάσταση, ένα κομμάτι ψυχής. Σα να βγαίνουν στην επιφάνεια κάποιες σκέψεις και να οπτικοποιούνται πάνω στη σκηνή» λέει.
Με τη Ρούλα Πατεράκη συνεργάζονται για πρώτη φορά, παρόλο που η σκηνοθέτις διδάσκει στη δραματική σχολή της Δήμητρας Χατούπη. «Στην παράσταση μπήκαμε οι τρεις μας, όχι με ό,τι κουβαλάει ο καθένας από εμάς, ως ηθοποιός, αλλά μέσα από έναν κοινωνικό κώδικα, που τον έδωσε η Ρούλα Πατεράκη» εξηγεί η Δ. Χατούπη.
Τα σκηνικά της παράστασης «Φωνή» είναι του Γιάννη Σκουρλέτη, τα κοστούμια του Άγγελου Μέντη και η μουσική επιμέλεια των Γιάννη Πειραλή και Βιργινίας Ρηγάκη.