Η ταινία «Κονγκ: Η Νήσος του Κρανίου» θα μας διηγηθεί από την αρχή την καταγωγή του μυθικού Κονγκ σε μια συναρπαστική περιπέτεια δράσης, σε σκηνοθεσία του Τζόρνταν Βογτ-Ρόμπερτς.

Στην ταινία, μια ετερογενής ομάδα εξερευνητών συγκεντρώνεται για να εξερευνήσει τα βάθη ενός αχαρτογράφητου νησιού στον Ειρηνικό Ωκεανό –όμορφο και την ίδια στιγμή επικίνδυνο- χωρίς να γνωρίζουν ότι διασχίζουν το βασίλειο του μυθικού Κονγκ.

Στην ταινία «Κονγκ: Η Νήσος του Κρανίου» πρωταγωνιστούν οι Τομ Χίντλστον, Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, η βραβευμένη με Όσκαρ Μπρι Λάρσον, ο Τζον Γκούντμαν και ο Τζον. Σ. Ράιλι. Το διεθνές καστ της ταινίας περιλαμβάνει επίσης τους Τιάν Τζινγκ, Κόρεϊ Χόκινς, Τζέισον Μίτσελ, Τζον Ορτίθ, Τόμας Μαν, Σία Γουίγκαμ, Τόμπι Κεμπέλ και Γιουτζίν Κορδέρο. Ο Βογτ-Ρόμπερτς σκηνοθετεί από ένα σενάριο των Μαξ Μπόρενσταϊν, Τζον Γκάτινς, Νταν Γκίλροϊ και Ντέρεκ Κόνολι.

Η ταινία «Κονγκ: Η Νήσος του Κρανίου» θα βγει στις ελληνικές αίθουσες στις 9 Μαρτίου 2017, σε 2D και 3D, από την Tanweer.

Ημερολόγιο γυρισμάτων

ΟΑΧΟΥ, ΧΑΒΑΗ, ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015

Mόλις 38 χιλιόμετρα έξω από τη Χονολουλού, βρίσκεται το ράντσο Κουαλόα, ένα ιδιωτικό καταφύγιο 16 τετραγωνικών χιλιομέτρων. Με τις καταπράσινες κοιλάδες του, τις βουνοκορφές που χάνονται στην αχλή και τους εντυπωσιακούς καταρράκτες, αποτελεί έναν τόπο εξαιρετικού φυσικού κάλλους. Ως εκ τούτου, έχει «φιλοξενήσει» πολλές τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές, όπως για παράδειγμα το Jurassic Park.

Σήμερα, το Ράντσο Κουαλόα ετοιμάζεται να μεταμορφωθεί με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο στην κινηματογραφική του καριέρα. Υπό πυκνή βροχή, μια ομάδα στρατιωτών και πολιτών διασχίζουν προσεκτικά ένα σημείο που μοιάζει με νεκροταφείο ζώων. Ο φόβος τους είναι απολύτως κατανοητός… γιατί αυτά που βλέπουν δεν είναι απλά οστά. Μεταξύ άλλων βλέπουν τα τεράστια πλευρά και το κεφάλι ενός τρικεράτοπα και στο κέντρο, το κρανίο ενός τεράστιου γορίλα – τόσο μεγάλο που άνετα περνάει αγελάδα από την οφθαλμική κόγχη.

Οι θειικοί καπνοί που εκτοξεύονται από τα βράχια, συμπληρώνουν το φανταστικό και απόκοσμο τοπίο και δίνουν την τέλεια πρώτη εντύπωση από την περιοχή ενός άγριου πλάσματος, ενός μύθου 30 μέτρων.

konk2

Εδώ διαδραματίζεται η υπόθεση της ταινίας, Κονγκ: Η Νήσος του Κρανίου, της πολυαναμενόμενης επικής περιπέτειας που αναβιώνει ένα από τα πιο θρυλικά τέρατα όλων των εποχών και διαθέτει ένα υπέρλαμπρο καστ με επικεφαλής τους Τομ Χίντλστον (The Avengers, Thor: The Dark World), Σάμιουελ Λ. Τζάκσον (Pulp Fiction, Avengers: Age of Ultron), Τζον Γκούντμαν (Argo, The Big Lebowski), Μπρι Λάρσον (Room, Trainwreck) και Τζον Σ. Ράιλι (Guardians of the Galaxy, Chicago).

Μην περιμένετε όμως, να δείτε τον Κονγκ να σκαρφαλώνει στο Empire State. Ενώ οι προηγούμενες ταινίες παρουσίασαν τον απόκοσμο βιότοπό του στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την κορύφωση της ιστορίας που διαδραματίζεται στη Νέα Υόρκη, αυτή τη φορά, ο σκηνοθέτης Τζόρνταν Βογκτ-Ρόμπερτς και η ομάδα παραγωγής του Godzilla (2014) διαγράφουν μια εντελώς διαφορετική μυθολογία, που εκτυλίσσεται εξολοκλήρου σε αυτή την πρωτόγονη Εδέμ – έναν τόπο όπου βασιλιάς είναι ο Κονγκ και ο άνθρωπος δεν έχει καμία θέση.

Το θυελλώδες και άγριας ομορφιάς ανάγλυφο του Κουαλόα, προδιαθέτει τον θεατή κατάλληλα ώστε να μπορέσει να φανταστεί γιγάντια πλάσματα να κατεβαίνουν από τους γύρω λόφους. Αυτή η απτή πραγματικότητα, λέει ο σκηνοθέτης, αποτελεί και τον άξονα των γυρισμάτων που μετέφεραν καστ και συνεργείο σε τρεις ηπείρους.

«Μου αρέσει η ύπαιθρος,» λέει γελώντας ο Βογκτ-Ρόμπερτς, που κατάγεται από το Ντιτρόιτ. «Για μένα λοιπόν, ήταν πάρα πολύ σημαντικό να κάνουμε τα γυρίσματα σε ένα περιβάλλον με το οποίο οι ηθοποιοί θα μπορούσαν να διαδράσουν. Δίνουμε μια εντελώς διαφορετική διάσταση σε αυτή τη ταινία, συνεπώς είναι καίριας σημασίας, ο κόσμος να μοιάζει αληθινός και ζωντανός.»

konk5

Μετά από μια σειρά βραβευμένων ταινιών μικρού μήκους και την ανεξάρτητη επιτυχία The Kings of Summer, η ταινία , Κονγκ: Η Νήσος του Κρανίου είναι μακράν η μεγαλύτερη παραγωγή στην οποία έχει συμμετάσχει ποτέ ο Βογκτ-Ρόμπερτς. «Σε μια ανεξάρτητη indie ταινία, δεν μπορείς να φτιάξεις ένα κρανίο 10 μέτρων,» σχολιάζει. «Είναι κάτι που μόνο να φανταστώ μπορούσα, ένα παιδικό όνειρο που παίρνει σάρκα και οστά!»

Ο νεαρός σκηνοθέτης είναι αποφασισμένος να δει σοβαρά το όλο εγχείρημα. «Με την τεχνολογία που έχουμε σήμερα στη διάθεσή μας, έχουμε τη δυνατότητα να διατηρήσουμε όλα αυτά που έκαναν σπουδαίο τον συγκεκριμένο χαρακτήρα και άντεξαν στον χρόνο και παράλληλα να δείξουμε έναν εντελώς καινούργιο Κονγκ στη νέα γενιά,» σχολιάζει. «Γι’ αυτό και ο δικός μας Κονγκ θα είναι ο μεγαλύτερος από όσους έχετε δει. Έχει μια σημασία και μια βαρύτητα τέτοια που επικοινωνεί υποσυνείδητα ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: υπάρχει κάτι πολύ μεγαλύτερο από όλους εμάς. Θέλω οι θεατές να νιώσουν πώς είναι να στρέφουν το βλέμμα προς τα πάνω και να βλέπουν ένα νοήμον και θηριώδες πλάσμα 30 μέτρων να τους κοιτά από ψηλά.»

Ο παραγωγός και ιδρυτής της Legendary Pictures, και φαν του Κονγκ, Τόμας Ταλ, έχοντας μεγαλώσει με monster movies, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν κάποια από τα πιο εντυπωσιακά τοπία του πλανήτη για να δημιουργήσουν το υπέροχο οικοσύστημα της Νήσου του Κρανίου. «Δεν το πιστεύω αυτό που κάναμε – σίγουρα δεν το λες βιοπάλη όλο αυτό το υπέροχο πράγμα,» λέει γελώντας.

Χάρη σε αυτή την ταινία και την προγενέστερη Godzilla, ο Ταλ και οι συμπαραγωγοί Μέρι Πάρεντ, Τζον Τζάσνι και Άλεξ Γκαρσία θέτουν τους ακρογωνιαίους λίθους για την “MonsterVerse”, μια εταιρεία παραγωγής που πρόκειται να αποτελέσει το Ιερό Δισκοπότηρο των monster movies. «Σαν παιδί, πάντα ανυπομονούσα για την Παρασκευή μετά τις Ευχαριστίες, γιατί τότε γινόταν τηλεοπτικός μαραθώνιος με monster movies – King Kong, Godzilla και οι υπόλοιπες ταινίες της Toho», λεει ο Ταλ. «Έτσι, το γεγονός ότι έχω την ευκαιρία να κάνω τα remake τους, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα.»

konk4

Το όραμα και η αγάπη που μοιράζεται με τον Βογκτ-Ρόμπερτς για τον Κονγκ, ήταν αυτό που τους βοήθησε να κάνουν τη συγκεκριμένη ταινία με τον συγκεκριμένο τρόπο και το συγκεκριμένο καστ. «Όντας και οι ίδιοι φαν του Κονγκ, θέλαμε να αποδώσουμε όλα τα βασικά στοιχεία που απαρτίζουν την ταινία αλλά με λίγο διαφορετικό και πιο σύγχρονο τρόπο. Η πλοκή παρακολουθεί τους ανθρώπους που βρίσκονται στη Νήσο του Κρανίου και έρχονται αντιμέτωποι με τον Κινγκ Κονγκ στην έδρα του και με τους δικούς του όρους.»

Τριγυρίζοντας στο καλλιτεχνικό τμήμα της παραγωγής, μια σειρά σχεδίων μας δίνουν μια πρώτη γεύση του τι να περιμένουμε από την ταινία. Σε ένα από αυτά, οι χαρακτήρες μοιάζουν σαν μυρμήγκια στη σκιά της θρυλικής φιγούρας. Σε μια άλλη, απεικονίζεται καταιγισμός στρατιωτικών πυρών και η ωμή δύναμη και οργή του Κονγκ. Αυτό όμως, που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι ένα απόκοσμο κοντινό στο εκφραστικό πρόσωπο και τα γεμάτα συναίσθημα μάτια του Κονγκ – είναι συγκλονιστικά δυνατή εικόνα.

«Ο Κονγκ είναι τεράστιος, πανίσχυρος και επιβλητικός», λέει η παραγωγός Μέρι Πάρεντ, «αλλά πιστεύω ότι αυτό με το οποίο ταυτιζόμαστε περισσότερο είναι η συναισθηματική του πλευρά. Εξερευνούμε μια πτυχή που δεν έχει ξαναδεί το κοινό, καθώς ο Κονγκ μάχεται διεκδικώντας τη θέση του ως άρχοντας της Νήσου του Κρανίου, πριν καν ακόμα φτάσει στην ενηλικίωση.»

Η διάσημη εταιρεία ειδικών εφέ Ιndustrial Light & Magic και ο βραβευμένος με Oscar Στίβεν Ρόζενμπαουμ (Avatar, Forrest Gump) και ο υποψήφιος για Oscar Τζεφ Γουάιτ (The Avengers) ανέλαβαν να δώσουν ζωή στον γιγάντιο αν και όχι ενήλικο βασικό χαρακτήρα.

Μια ακόμα καίρια αλλαγή που έκαναν στη μυθολογία ο Βογκτ-Ρόμπερτς και η ομάδα παραγωγής ήταν η αλλαγή της χρονικής περιόδου που λαμβάνει χώρα η δράση. «Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρότεινε ο Τζόρνταν ήταν να μεταφέρουμε την ταινία στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Πραγματικά, ήταν μια εποχή που είχε ενδιαφέρον να την εξερευνήσουμε θεματικά,» λέει ο παραγωγός Άλεξ Γκαρσία. «Ήταν λίγο μετά τον πόλεμο του Βιετνάμ, έναν πόλεμο που άφησε πολύ κόσμο τραυματισμένο συναισθηματικά. Επίσης, εκείνη την εποχή ξεκινούσε και το πρόγραμμα Landsat, το πρόγραμμα χαρτογράφησης του πλανήτη μέσω δορυφόρων, χάρη στο οποίο επιστημονικές ομάδες ταξίδευαν σε νέες άγνωστες ως τότε περιοχές.»

konk3

Επιπλέον, η επιλογή μιας πιο σύγχρονης εποχής προσέφερε στην ομάδα παραγωγής αρκετό περιθώριο για να ενώσει ιστορικά γεγονότα και φαντασία. «Σε έναν κόσμο που έχει χαρτογραφηθεί ψηφιακά με κάθε λεπτομέρεια, είναι σχεδόν αδύνατο να υπάρχει κάπου κάποιος τόπος κρυμμένος πίσω από πυκνή ομίχλη ή το Τρίγωνο των Βερμούδων,» λέει ο παραγωγός Τζάσνι. «Έτσι, το πρόγραμμα Landsat αποτέλεσε το τέλειο έναυσμα για μια εξερεύνηση στο νησί, και η ερευνητική ομάδα την ιδανική κάλυψη για ανθρώπους που κυνηγούν κάτι που δεν μπορούν να αποκαλύψουν στο ευρύτερο κοινό.»

Η ερευνητική ομάδα, έχει από μόνη της κάτι το μυστηριώδες. «Η Monarch – που είναι κάτι σαν την CIA για την MonsterVerse – επιμένει πολύ για το Landsat χωρίς να εξηγείται ποτέ το γιατί,» λέει ο Ταλ. «Και επίσης, χρειάζεται στρατιωτική συνοδεία, για λόγους που δεν καθίστανται ποτέ σαφείς.»

Κάπως έτσι προκύπτουν και οι εντελώς ετερόκλητοι χαρακτήρες που ξεκινούν την εξερεύνηση στο έρημο νησί. Ο Τζον Γκούντμαν ενσαρκώνει τον Μπιλ Ράντα, τον διοικητή της Monarch και επικεφαλής της αποστολής, με τον Κόρι Χόκινς (Straight Outta Compton) και την Τζινγκ Τιάν (Police Story: Lockdown) να ενσαρκώνουν αντίστοιχα τον γεωλόγο και τη βιολόγο της ομάδας του.

Ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον είναι ο Αντισυνταγματάρχης Πάκαρντ, ο βετεράνος του Βιετνάμ που συντονίζει την από αέρος έρευνα του νησιού, έχοντας στο πλευρό του την πιστή διμοιρία του που αποτελείται από τους Τόμπι Κεμπέλ (Dawn of the Planet of the Apes), Τζέισον Μίτσελ (Straight Outta Compton), Σέι Γουίγκαμ (The Wolf of Wall Street), Τόμας Μαν (Me and Earl and the Dying Girl) και Γιουτζίν Κορντέρο (Ghosbusters).

Την ομάδα συμπληρώνουν ο λοχαγός Τζέιμς Κόνραντ, πρώην ιχνηλάτης της SAS που εντόπισε κάπου στη Σαϊγκόν ο Ράντα (Τομ Χίντλστον) και η Μέισον Γουίβερ (Μπρι Λάρσον), μια «αντι-πολεμική» φωτογράφος που μπήκε με το έτσι θέλω στην αποστολή, προκειμένου να μάθει τον πραγματικό στόχο της.

Ο Γκούντμαν σχολιάζοντας τον χαρακτήρα που ενσαρκώνει λέει, «Υποτίθεται ότι οργάνωσε την αποστολή για να αναζητήσει σπάνια ευρήματα ή πόρους στο νησί – αυτό τουλάχιστον λέει σε όποιον τον ρωτάει. Έτσι, κάνουν το παν για να δουν τι συμβαίνει στο νησί, κάτι που οδηγεί τον Κονγκ να αμυνθεί για να προστατέψει την περιοχή του. Δεν μπορείς ούτε να τον τιθασεύσεις ούτε να τον τυφλώσεις με την επιστήμη, οπότε η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη.»

Και ναι μεν ο Κονγκ είναι το μεγαλύτερο πλάσμα στο νησί, αλλά σίγουρα δεν είναι το πιο αιμοσταγές. «Υπάρχουν άλλα, ακόμα πιο τρομακτικά πλάσματα στο νησί. Η αποστολή βρέθηκε στο νεκροταφείο των θυμάτων αυτών των πλασμάτων,» λέει ο Γκούντμαν.

Πριν την ταινία, ο πολυάσχολος Χίντλστον είχε επισκεφθεί τη Χαβάη μόνο μία φορά, για σύντομες διακοπές μετά το εξαντλητικό The Hollow Crown του BBC. «Ήμουν τόσο κουρασμένος που δεν έκανα τίποτα, απλά καθόμουν,» θυμάται. Αυτή τη φορά όμως, δεν άφησε την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη. Επισκέφθηκε επανειλημμένα το Γουακίκι όπου έμαθε σερφ και φωτογράφισε τις ομορφιές του Οάχου. «Πηγαίνοντας στο γύρισμα», λέει ο ηθοποιός «βλέποντας την ομίχλη να κατεβαίνει από το βουνό, μπορείς εύκολα να φανταστείς τον Κονγκ να ξεπροβάλει στην κορυφή.»

Το τοπίο ωστόσο, παρά την εξαιρετική ομορφιά του, δεν είναι παρά ένα ψήγμα του φανταστικού κόσμου που παίρνει ζωή στην ταινία. «Η Νήσος του Κρανίου είναι ένας τόπος όπου η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων έχει επιταχυνθεί και διευρυνθεί,» λέει ο πρωταγωνιστής. «Όπως σε κάθε οικοσύστημα, υπάρχει μια τροφική αλυσίδα και μια φυσική τάξη. Όταν οι άνθρωποι αρχίζουν να επεμβαίνουν σε αυτά τα δύο, ο Κονγκ βγαίνει από το δάσος και προσπαθεί να επαναφέρει την τάξη.»

Ο Χίντλστον λέει ότι ο χαρακτήρας του έχει μεν στρατιωτικό παρελθόν αλλά εντελώς διαφορετική προσέγγιση από τον Πάκαρντ του Σάμιουελ Λ. Τζάκσον. «Ο χαρακτήρας του Κόνραντ έχει διαμορφωθεί από αυτά που έχει ζήσει, από τον πόλεμο, αλλά ως φυσιολάτρης και ιχνηλάτης, σέβεται πάρα πολύ τη δύναμη της Φύσης. Καταλαβαίνει το πόσο μάταιη είναι η προσπάθεια να της αντισταθείς ενώ ο Πάκαρντ και οι άνδρες του – με τα όπλα και την τεχνολογία τους – αδυνατούν. Προσωπικά αυτό είναι κάτι που θαυμάζω στον Κόνραντ. Ήταν πολύ εύκολο να ταυτιστώ μαζί του.»

konk7

Ο υποψήφιος για Oscar Σάμιουελ Λ. Τζάκσον λέει για τον χαρακτήρα που ενσαρκώνει: «Ο Πάκαρντ είναι πολεμιστής και πολύ πιστός στην ομάδα του – και ο Κονγκ τους αποδεκατίζει. Έτσι, είναι λογικό να τον μισήσει θανάσιμα. Θεωρεί ότι είναι καθήκον του να σκοτώσει τον Κονγκ και του γίνεται έμμονη ιδέα. Πιστεύω ότι ο Πάκαρντ είναι ο Άχαμπ και ο Κονγκ είναι ο Μόμπι Ντικ του.»

Ο Τζάκσον συμφωνεί με τον συμπρωταγωνιστή του ότι τα γυρίσματα στη συγκεκριμένη τοποθεσία βοήθησαν πάρα πολύ. «Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ ζωηρή φαντασία, μπορώ να φανταστώ πάρα πολλά πράγματα που δεν υπάρχουν. Βέβαια, οι κακοτράχαλοι δρόμοι και η τροπική ζέστη ενίσχυσαν τον ρεαλισμό, τόσο πρακτικά όσο και κινηματογραφικά για όλους μας.»

Παρόλο που ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές του Jurassic Park, ο ηθοποιός δεν πήγε ποτέ στο Ράντσο Κουαλόα για το γύρισμα. «Πάνω που ετοιμαζόμουν, χτύπησε ένας τυφώνας και κατέστρεψε όλα τα σκηνικά,» θυμάται ο ηθοποιός. «Υποτίθεται ότι θα με κυνηγούσε μέσα στη ζούγκλα ένας βελοσιράπτορ, αλλά τελικά δεν καταφέραμε να κάνουμε αυτή τη σκηνή.»

Η Μπρι Λάρσον είναι η ‘συντονίστρια’ της διασκέδασης της ομάδας. Τη μία τους πηγαίνει για γκολφ, την άλλη για καρτ και καραόκε (το αγαπημένο της τραγούδι είναι το Bills Bills Bills των Destiny’s Child).

Η Λάρσον, που βραβεύτηκε με Oscar για την ερμηνεία της στην ταινία Room, είχε την ευκαιρία να ενσαρκώσει έναν ακόμα δυναμικό, αν και αρκετά διαφορετικό, χαρακτήρα. «Η Γουίβερ έχει παλέψει για να αποκτήσει τη φήμη της ατρόμητης, της γυναίκας που θα κάνει το παν προκειμένου να αποκαλύψει την αλήθεια,» λέει σχετικά. «Αυτό όμως, που θα αντιμετωπίσει σε αυτή την αποστολή είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο. Συνειδητοποιεί ότι το θέμα δεν είναι η φωτογραφία που θα της φέρει ένα βραβείο, αλλά κάτι πολύ μεγαλύτερο, πολύ πιο πολύτιμο που πρέπει να διαφυλαχθεί.»

Σχετικά με την τοποθεσία των γυρισμάτων λέει, «ήταν ο πιο απαιτητικός ρόλος που έχω αναλάβει μέχρι τώρα. Μου άρεσε που κατάφερα να αξιοποιήσω τη σωματική μου αντοχή με έναν τόσο ηρωικό τρόπο. Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία.»

Για το καστ και το συνεργείο, η περιπέτεια δεν περιορίζεται μόνο στην πυκνή ζούγκλα του Ράντσου Κουαλόα και του Δρυμού Οχουλεχούλε, αλλά και στην ιστορική Τσάιναταουν της Χονολουλού, που η ομάδα παραγωγής μετέτρεψε στη Σαϊγκόν του 1970.

ΚΟΥΙΝΣΛΑΝΤ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016

Στο Πλατό 8 των στούντιο της Village Roadshow, το καστ και η ομάδα παραγωγής είναι έτοιμοι για τα εσωτερικά γυρίσματα στο μεγαλύτερο πλατό της ταινίας. Υποτίθεται ότι βρίσκονται στο σκουριασμένο σκαρί του SS Wanderer, ενός πλοίου που ναυάγησε πριν από πάρα πολύ καιρό στις ακτές του Skull Island.

Μετά τις ακραίες καιρικές συνθήκες της Χαβάης, τα εσωτερικά γυρίσματα γίνονται δεκτά με μεγάλη χαρά από τους πρωταγωνιστές. Ο Χίντλτον λέει σχετικά «Είναι ευχάριστο το γεγονός ότι υπάρχουν και λιγότερο έντονες σκηνές στην ταινία. Κι αυτές οι σκηνές έχουν μια άλλη ελαφρότητα και ένα διαφορετικό χιούμορ.»

Το τελευταίο οφείλεται στον εκ φύσεως αστείο Τζον Σ. Ράιλι, ο οποίος ενσαρκώνει τον Χανκ Μάρλοου, έναν πιλότο του Β’ Παγκοσμίου πολέμου που έχει καταπέσει στη Νήσο του Κρανίου και έχει βρει καταφύγιο στο σκουριασμένο εσωτερικό του SS Wanderer.

konk6

«Ο Χανκ είναι ένας άνθρωπος που δεν ταιριάζει στην εποχή του και τα έχει ελαφρώς χαμένα λόγω του μεγάλου διαστήματος που βρίσκεται μόνος στο νησί. Οι υπόλοιποι πρέπει να εμπιστευτούν κάποιον, και ο Χανκ ξέρει και τα κατατόπια και τι είναι επικίνδυνο. Φυσικά, οι ιθαγενείς ξέρουν πολύ περισσότερα και τον θεωρούν τον τρελό του χωριού,» λέει ο Ράιλι για τον χαρακτήρα του.

Δεδομένου ότι ο Κόνραντ είναι ιχνηλάτης, ο Χίντλστον πέρασε όσο περισσότερο χρόνο μπορούσε στην ύπαιθρο, μαθαίνοντας να ‘διαβάζει’ διαφορετικά ανάγλυφα. «Οι καλύτεροι ιχνηλάτες έχουν μια ιδιαίτερη έκτη αίσθηση, κάτι σαν περιφερειακή όραση. Το βασικό είναι να είσαι συγκεντρωμένος. Εγώ έμαθα τα βασικά, αλλά χρειάζεται χρόνος και εμπειρία για να καλλιεργήσεις ουσιαστικά τη γνώση και τη διαίσθηση που σου επιτρέπει να ξεχωρίσεις τα ίχνη των ζώων, να τα ερμηνεύσει και να αποκρυπτογραφήσεις όλα τα μηνύματα που εκπέμπονται από το περιβάλλον,» λέει ο ηθοποιός.

ΝΙΝ ΜΠΙΝ, ΒΙΕΤΝΑΜ, ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

Έχοντας γυρίσει όλο τον κόσμο αναζητώντας τοποθεσίες για να δημιουργήσουν τη μυθική Νήσο του Κρανίου, για τον Τζόρνταν Βογκτ-Ρόμπερτς το Βιετνάμ ήταν πραγματική αποκάλυψη. «Μόλις προσγειωθήκαμε, ήξερα ότι έχει κάτι το ιδιαίτερο και το μαγικό αυτός ο τόπος. Διαθέτει εξαιρετική ομορφιά και διαφέρει από αυτό που έχει συνηθίσει ο κόσμος να βλέπει στη μεγάλη οθόνη. Είναι τόσο εκπληκτικής αισθητικής που οι θεατές θα νομίζουν ότι είναι computer graphics.»

Καθώς είναι η πρώτη Χολιγουντιανή ταινία της οποίας γυρίζονται ολόκληρες σεκάνς στο Βιετνάμ, το Kong: Skull Island ουσιαστικά εξερευνούσε παρθένα εδάφη. «Είχαμε ενθουσιαστεί που θα κάναμε αυτή την παγκόσμια πρώτη,» λέει η Μέρι Πάρεντ. «Είναι εκπληκτική χώρα, με επικά τοπία και πιστεύω ότι θα είναι πολύ αναζωογονητικό αυτό για το κοινό.»

Ωστόσο, η μεταφορά της παραγωγής σε κάποιες από τις πιο απομακρυσμένες επαρχίες της χώρας απαιτούσε προσεκτικό σχεδιασμό και τεράστια προσπάθεια, που όμως, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, άξιζε τον κόπο. «Έχει πανέμορφο, εξωτικό και εξωπραγματικό ανάγλυφο,» λέει ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον. «Λατρεύω τα ταξίδια. Το Βιετνάμ δεν είχα καταφέρει να το επισκεφθώ, συνεπώς είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την ευκαιρία.»

Κάποια από τα γυρίσματα έγιναν στο Τρανγκ Αν, μια πανέμορφη περιοχή με ένα ποτάμι που διατρέχει μια σειρά σπηλαίων. Κρυμμένες εσοχές, απίστευτοι σχηματισμοί βράχων και στους πρόποδες του βουνού ένας μυστικιστικός ναός… Η τοποθεσία, που βρίσκεται στο νότιο άκρο του δέλτα του Ερυθρού Ποταμού είναι απίστευτα γαλήνια ενώ διαθέτει μια μοναδική δραματικότητα.

konk8

Στο Βιετνάμ γυρίστηκαν οι περισσότερες σεκάνς που είχαν σχέση με νερό.

79η ημέρα των γυρισμάτων και έχει μείνει μόλις μία μέρα πριν λήξει αυτή η περιπέτεια για το καστ και το συνεργείο. Κάθε ήπειρος έχει τα δικά της θαύματα να προσφέρει στον επισκέπτη, και η Λάρσον, εδώ τα έδωσε όλα. «Τρελάθηκα να αγοράζω τοπικά πράγματα,» ομολογεί. «Νομίζω ότι αγόρασα μια ντουλάπα ρούχα. Η ποιότητά τους είναι καταπληκτική.»

Τα γυρίσματα ολοκληρώνονται και η παραγωγή επιστρέφει στην Αμερική για το post-production. Υλικό από τρεις διαφορετικές ηπείρους πρέπει να συρραφτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να δημιουργήσει κάτι εντελώς καινούργιο: το σπίτι του Κινγκ Κονγκ. «Θελήσαμε να δημιουργήσουμε έναν τόπο που θα μπορούσε άνετα να υπάρχει στον πλανήτη,» λέει ο σκηνοθέτης. «Το ταξίδι μας προκειμένου να το καταφέρουμε αυτό ήταν επικό και απίστευτο για τον κάθε ένα από εμάς ξεχωριστά.»