Η BMW παρουσίασε τις εκτενώς αναβαθμισμένες νέες εκδόσεις των Χ5 και Χ6, με λεπτομερείς αναθεωρήσεις του σχεδιασμού και προσθήκες στις στάνταρ προδιαγραφές τους. Η ανανεωμένη γκάμα συστημάτων κίνησης περιλαμβάνει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ένα plug-in υβριδικό σύστημα τελευταίας γενιάς για την X5 xDrive50e και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V για όλα τα υπόλοιπα μοντέλα.

Οι νέες X5 και η X6 μπορούν να παραγγελθούν με έναν 8κύλινδρο βενζινοκινητήρα, έναν 6κύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα και έναν 6κύλινδρο σε σειρά diesel κινητήρα, που ανήκουν στα κινητήρια σύνολα νέας γενιάς. Όλοι συνδυάζονται πλέον με το επίσης νέο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, το οποίο διαθέτει χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι. Η ισχύς μεταφέρεται στην άσφαλτο (ή και σε μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες, ανάλογα με τις ανάγκες) μέσω του «έξυπνου» συστήματος τετρακίνησης xDrive.

Για όσους δε ευαγγελίζονται τον εξοστρακισμό των θερμικών κινητήρων (ειδικά των diesel) ας αναλογιστούν, γιατί μια μάρκα του κύρους της BMW εξελίσσει και βγάζει στην παραγωγή ένα νέο κινητήρας diesel με ήπιο υβριδικό σύστημα;

Ο νέος 6κύλινδρος εν σειρά diesel κινητήρας των νέων X5 xDrive30d και X6 xDrive30d (μικτή κατανάλωση καυσίμου από 7.0 έως 8,0 λτ/100 χλμ και εκπομπές CO2 περίπου 200 γρ/χλμ) έχει αναβαθμίσεις σε πολυάριθμες λεπτομέρειες. Η μονάδα των 3.0 λίτρων διαθέτει τώρα ατσάλινα έμβολα αντί για αλουμινένια, βελτιστοποιημένη διαδικασία διαχωρισμού λαδιού και νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού common-rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ. Ο συγκεκριμένος diesel παράγει συνδυαστικά μέγιστη ισχύ 298 ίππων και μέγιστη ροπή 670 Nm. Αυτό επιτρέπει τόσο στη νέα X5 xDrive 30d, όσο και στη νέα X6 xDrive30d να επιταχύνουν από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V έρχεται με τη μορφή ενός ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένου στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας παράγει πρόσθετη ισχύ έως 12 ίππους και ροπή 200 Nm, λειτουργώντας ως αρωγός του κινητήρα εσωτερικής καύσης για την επίτευξη ομαλής, δυναμικής οδήγησης σε συνδυασμό με υψηλή αποδοτικότητα.

Πρωταγωνιστικός είναι επίσης ο ρόλος των νέων συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, και το πλήρως ψηφιακό σύστημα ελέγχου/λειτουργίας iDrive με Curved Display, που βασίζεται στο BMW Operating System 8.

Με την αναβάθμιση αυτή, η BMW X5 αποκτά όλα όσα χρειάζεται για να διατηρήσει την κορυφή της κατηγορία της σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ η X6 έχει όλα τα εφόδια για να διασφαλίσει την πρώτη θέση της μπροστά στα ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών πολυτελών οχημάτων.

Τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Spartanburg στις ΗΠΑ, ενώ το παγκόσμιο λανσάρισμά τους ξεκινά τον Απρίλιο του 2023.