Η Honda ενισχύει την γκάμα του Jazz με αναβαθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις και την προσθήκη της νέας έκδοσης Advance Sport, που προσφέρεται με αποκλειστικές στιλιστικές λεπτομέρειες μέσα κι έξω.
Η ανανεωμένη γκάμα του Jazz περιλαμβάνει επίσης ένα αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα e:HEV που βελτιώνει την οδηγησιμότητα και αυξάνει την ισχύ και την ικανότητα ρυμούλκησης, χωρίς να επηρεάζονται οι εκπομπές CO2 ή η κατανάλωση καυσίμου.
Σχεδιαστικές αλλαγές εντός και εκτός
Οι εκδόσεις Elegance και Advance υιοθετούν μία νέα, πιο ξεκάθαρη σχεδίαση μάσκας και πιο σκούρο ένθετο προβολέων. Οι νέοι προφυλακτήρες μπροστά και πίσω συμπληρώνονται από ανάγλυφα κάτω τμήματα, διαμορφώνοντας μία πιο δυναμική εμφάνιση. Τα ανανεωμένα χρώματα για τις ζάντες αλουμινίου της έκδοσης Advance ολοκληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές του Jazz.
Το Jazz Crosstar υιοθετεί επίσης αρκετές εξωτερικές αλλαγές που αναδεικνύουν την πιο περιπετειώδη «φύση» του. Η χαρακτηριστική μάσκα διαθέτει έντονη κυψελωτή σχεδίαση και συνδυάζεται με νέους προφυλακτήρες με ασημί ένθετα που είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζουν με προστατευτικό του κάτω μέρους του αμαξώματος, και νέες, ασορτί πλαϊνές ποδιές. Η ανανέωση ολοκληρώνεται με νέο φινίρισμα για τις ζάντες αλουμινίου και την εισαγωγή του νέου εξωτερικού χρωματισμού Fjord Mist blue.
Στο εσωτερικό, οι εκδόσεις Elegance και Advance διαθέτουν αλλαγές σε ό,τι αφορά τις επιλογές χρωμάτων, υλικών και φινιρισμάτων, ενώ στο εσωτερικό του Crosstar χρησιμοποιούνται νέες επενδύσεις καθισμάτων και αλλαγές έχουν γίνει στο ταμπλό και τα πάνελ θυρών. Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης είναι το νέο φινίρισμα για το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και το μινιμαλιστικό τιμόνι δύο ακτίνων.
Έκδοση Advance Sport
Η έκδοση Advance Sport (διατίθεται στη νέα αποκλειστική απόχρωση Urban Gray) διαθέτει μοναδικό εμπρός προφυλακτήρα, σπορ μάσκα τύπου πλέγματος καθώς και γυαλιστερούς μαύρους καθρέπτες και χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 16”.
Στο εσωτερικό, η έκδοση Advance Sport λαμβάνει αποκλειστικές αναβαθμίσεις που επιτείνουν τη σπορ αίσθηση του πιο πρόσφατου Jazz e:HEV. Η επένδυση των καθισμάτων διαθέτει συνδυασμό μαύρου συνθετικού suede και γκρι συνθετικού δέρματος, ενώ ένα νέο τιμόνι τριών ακτινών, το κεντρικό υποβραχιόνιο και τα πάνελ θυρών αναδεικνύονται με μία εντυπωσιακή κίτρινη ραφή που δημιουργεί αντίθεση.
Πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα
Το ανανεωμένο Jazz e:HEV διατηρεί την υψηλής απόκρισης, προηγμένη υβριδική τεχνολογία της μάρκας. Η τελευταία γενιά του συστήματος κίνησης e:HEV περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν οικονομικό βενζινοκινητήρα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τρία «έξυπνα» προγράμματα οδήγησης που προσφέρουν υψηλά επίπεδα αποδοτικότητας και ποιοτικής λειτουργίας σε πραγματικές συνθήκες.
Οι αναβαθμίσεις σε όλες τις πτυχές του συστήματος e:HEV έχουν βελτιώσει την αποδοτικότητα, την οδηγησιμότητα και την ισχύ. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 14 ίππους, ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ του στους 122 ίππους, ενώ το μοτέρ-γεννήτρια αποδίδει επιπλέον 11 ίππους, ανεβάζοντας τη συνολική μέγιστη ισχύ του στους 106 ίππους. Ο βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό έχει κερδίσει σε απόδοση 9,5 ίππους με αποτέλεσμα να παράγει μέγιστη ισχύ 107 ίππους. Η ροπή παραμένει στα 131 Nm. Το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα έχει εκπομπές CO2 από 102γρ/χλμ, ενώ για την έκδοση Advance Sport η τιμή αυτή ξεκινά από 106 γρ/χλμ.
Το αυτόματο κιβώτιο του μοντέλου έχει επίσης βελτιωθεί προς όφελος της ομαλής λειτουργίας και της οδηγησιμότητας. Οι εκδόσεις Crosstar, Elegance και Advance ξεχωρίζουν τώρα για τη διαφορετική τους απόκριση που βελτιώνει την επιτάχυνση. Για την περαιτέρω διαφοροποίηση του Advance Sport από την υπόλοιπη γκάμα, η χαρτογράφηση του πεντάλ του γκαζιού έχει αναθεωρηθεί ώστε να προσφέρει αυξημένη ισχύ κατά την οδήγηση και βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόκρισης. Επιπλέον, το linear shift control έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να προσφέρει στον βενζινοκινητήρα ένα υψηλότερο σημείο αλλαγής ταχυτήτων που προσδιορίζεται στις 6.300 σ.α.λ.
Για να αξιοποιήσει τις βελτιώσεις του συστήματος κίνησης, η έκδοση Advance Sport έχει υποστεί αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης. Η σκληρότητα των εμπρός ελατηρίων έχει μειωθεί κατά 8%, ενώ των πίσω έχει αυξηθεί κατά 20%. Αυτή η νέα ισορροπία ακαμψίας εμπρός-πίσω έχει μειώσει τις διαμήκεις δυνάμεις που ασκούνται με στόχο μια πιο εστιασμένη, δυναμική οδήγηση. Επίσης έχουν προστεθεί νέα, σκληρότερα αμορτισέρ για αυξημένη πρόσφυση και ταχύτητα στις στροφές.
Δυνατότητα ρυμούλκησης
Μετά από σχόλια των πελατών, όλα τα νέα Jazz e:HEV μπορούν τώρα να ρυμουλκήσουν 500 κιλά, όπως βολικά, μικρά τρέιλερ ή σχάρες μεταφοράς ποδηλάτων.
Εντυπωσιακή ευρυχωρία
Το νέο Jazz διατηρεί την ευρυχωρία των εσωτερικών χώρων, ενώ το κλειδί για τη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας είναι η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Με αυτό τον τρόπο, το Jazz διατηρεί τα ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν τη δυνατότητα επίπεδης αναδίπλωσης και επαναφοράς των καθισμάτων στην αρχική τους θέση με μια κίνηση, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.
Συστήματα ασφάλειας
Στο νέο Jazz, η Honda προσφέρει μερικά από τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και βοηθήματα οδηγού στην κατηγορία.
Η χρήση μιας ευρυγώνιας και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερας επιτρέπει τη βελτίωση της αντίληψης του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης πεζοδρομίων χωρίς κράσπεδα ή διαγραμμίσεων στην άκρη του δρόμου, ενώ τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας έχουν αναθεωρηθεί για μειωμένη παρέμβαση στην καθημερινή οδήγηση.
Η λειτουργία Traffic Jam Assist, που έχει πλέον αναβαθμιστεί ώστε να διαθέτει υποστήριξη διεύθυνσης από τα 0 χλμ/ώρα, μειώνει το φόρτο του οδηγού όταν κινείται σε πυκνή κυκλοφορία και αυξάνει την ήδη εντυπωσιακή προστασία στις συγκρούσεις.
Αυτά τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού συμπληρώνουν τους στάνταρ δέκα αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου του αερόσακου γονάτου και των κεντρικών αερόσακων.
Οι πωλήσεις του νέου Jazz και του Jazz Crosstar στις Ευρωπαϊκές αγορές πρόκειται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.