Μετά τις MiTo και Giulietta, οι Ιταλοί σχεδιάζουν την αντεπίθεσή τους και στη μεσαία κατηγορία, με αιχμή του δόρατος ασφαλώς την ολοκαίνουργια Giulia, η οποία θα διαδεχθεί την 159 σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα!
Ολική επαναφορά, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο τίτλος της συγκεκριμένης αναφοράς μας. Και αυτό, γιατί οι πάντοτε δραστήριοι Ιταλοί της Alfa Romeo δεν δείχνουν διατεθειμένοι να περιορίσουν τις… ορέξεις τους στην παρουσίαση της «μικρής» MiTo και –πρόσφατα- της μικρομεσαίας Giulietta. Με βάση, λοιπόν, τις έως τώρα πληροφορίες μας, περί τα τέλη του 2011, η μιλανέζικη φίρμα θα είναι απολύτως έτοιμη, ώστε να παρουσιάσει και επίσημα πλέον τη διάδοχο της 159, λανσάροντας ένα εντελώς νέο μοντέλο, το οποίο θα κουβαλά την ιστορική ονομασία Giulia.
Επί της ουσίας, η νέα Giulia θα είναι ένα premium αυτοκίνητο, το οποίο θα ενσωματώνει ασφαλώς το γνώριμα αθλητικό DNA των μοντέλων της Alfa Romeo, όντας την ίδια στιγμή, χάρη στην αναβαθμισμένη της ποιότητα, σε θέση να αντιπαρατεθεί με τη σειρά 3 της BMW, που και αυτή με τη σειρά της βρίσκεται ένα μόλις βήμα πριν την αντικατάσταση της, αλλά και με το Α4 της επίσης γερμανικής Audi.
Όπως φαίνεται και στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που δημοσιεύουμε, η νέα Giulia θα υιοθετεί πολλά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα που είδαμε για πρώτη φορά στην MiTo και τώρα πλέον και στη μεγαλύτερη Giulietta, όπως για παράδειγμα ο τριγωνικός θυρεός και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Από την τελευταία, θα προέρχεται κατά πάσα πιθανότητα και το δάπεδο πάνω στο οποίο θα «πατά» το νέο ιταλικό σεντάν (προς απογοήτευση των φανατικών που θα προτιμούσαν μια επιλογή που θα επιτρέπει τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς…), με τη διαφορά ότι θα πρόκειται για μια διευρυμένη εκδοχή του, η οποία θα χρησιμοποιηθεί, όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει στο παρελθόν και στα επερχόμενα «μεσαία» SUV της Alfa Romeo.
Όπως και να έχει, οι Ιταλοί υπόσχονται ότι η νέα Giulia θα διαθέτει υποδειγματικά οδικά χαρακτηριστικά, συνδυάζοντας με τον πλέον ιδανικό τρόπο τον σπορτίφ ταμπεραμέντο με την άνεση.
Για το λόγο αυτό άλλωστε, θα είναι εφοδιασμένη με ένα ενεργό σύστημα αναρτήσεων (Active Roll System), το οποίο θα ελέγχει διαρκώς το βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ λαμβάνοντας υπ’ όψιν του μια σειρά από παραμέτρους, όπως η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η θέση του πεντάλ της βενζίνης, η γωνία περιστροφής του τιμονιού κοκ. Επιπρόσθετα, το σύστημα θα διαθέτει και δύο default θέσεις, με την ονομασία Sport και Comfort. Το όλο πακέτο θα ολοκληρώνεται από το γνωστό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που γνωρίσαμε στις MiTo και Giulietta.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα που θα βρουν θέση κάτω από το καλλίγραμμο καπό του αυτοκινήτου, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως τη… λύση θα δώσει η «μαμά» Fiat, τροφοδοτώντας τη νέα Giulia με την ολοκαίνουργια σειρά μηχανικών συνόλων της γενιάς MultiAir.
Έτσι, εκτός από τα γνωστά μηχανικά σύνολα των 135 και 170 ίππων (1,4 λίτρα), θα συναντάμε και τον 1.750 TBi που θα αποδίδει περί τους 200 ίππους. Για την κορυφαία έκδοση QV, οι Ιταλοί βρίσκονται ήδη στο τελικό στάδιο της εξέλιξης ενός V6 βενζινοκινητήρα στα 3,3 λίτρα, ο οποίος θα βασίζεται στον αντίστοιχο της Chrysler (βλ. γενιά Pentastar), διαθέτοντας συν τοις άλλοις σύστημα άμεσου ψεκασμού.
Οι προσδοκίες των ανθρώπων της FPT (Fiat Powertrain Technologies) που εργάζονται πάνω στο συγκεκριμένο project είναι η ιπποδύναμή του συγκεκριμένου συνόλου να αγγίζει ή και να ξεπερνά το φράγμα των 300 ίππων. Όπως είναι αναμενόμενο με δεδομένο τον υψηλό αυτό πήχη απόδοσης, η κορυφαία έκδοση της νέας Giulia θα είναι τετρακίνητη.
Πηγή: 4troxoi.gr