Η επόμενη γενιά του Α3 στοχεύει στο να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση της Audi στη μικρομεσαία κατηγορία. Άλλωστε για πρώτη φορά θα δούμε στη γκάμα του γερμανικού μοντέλου και σεντάν έκδοση αμαξώματος, η οποία δημιουργείται για να διεκδηκήσει αμιγώς οικογενειακό κοινό, προβάλλοντας ως μια πιο προσιτή επιλογή “κάτω” από το μεσαίο A4.
Με μια ματιά
• Το πρώτο premium μικρομεσαίο σεντάν
• Η πιο προσιτή εναλλακτική του μεσαίου Audi Α4
• Με μήκος κοντά στα 4,3 μέτρα
• Παρουσίαση τέλη 2012
Με πολύ ενδιαφέρον αναμένεται από πλήθως αγορών η 4θυρη έκδοση του Α3. Το μικρομεσαίο Audi, εκτός από 3θυρη, Sportback και κάμπριο έκδοση αμαξώματος, στα τέλη του 2012 αναμένεται να αποκτήσει και “παραδοσιακή” 4θυρη έκδοση, για πρώτη φορά στη γκάμα του. Στόχος των γερμανών κατασκευαστών είναι να δημιουργήσουν ένα περισσότερο προσιτό, σε σχέση με το Α4, σεντάν που θα έχει σαφώς premium διάθεση όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα μοντέλα της φίρμας. Όπως εκτιμάται, μια τέτοια κίνηση θα βρει σημαντική εμπορική ανταπόκριση σε σημαντικές αγορές στις οποίες τα σεντάν προτιμούνται εξίσου ή και περισσότερο από τα χατσμπακ. Σε αυτές ανήκουν η αμερικάνικη, η συνεχώς ανερχόμενη κινέζικη αλλά και συγκεκριμένες ευρωπαϊκές κυρίως νότιες (π.χ. η Ελλάδα), αλλά και ανατολικές. Βέβαια, ένα premium σεντάν με τα χαρακτηριστικά ενός Α3 αναμένεται τελικά να συγκινήσει και μέρος των δίσπιστων δυτικοευρωπαίων, οι οποίοι πάντως έχουν δείξει πως αγαπούν περισσότερο τα χατσμπακ και τα στέισον βάγκον.
Εμφάνιση – Χώροι
Όπως φαίνεται και από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, κατασκοπευτικές, εικόνες, η σεντάν έκδοση του Α3 θα βασιστεί σε ένα μείγμα του αισθητικού μοτίβου προερχόμενου από την επόμενη γενιά του Α3 χατσμπακ (στο εμπρός του άκρο) αλλά και από το σημερινό Α4 σε ότι αφορά τη σχεδίαση του πλαϊνού αλλά και του πίσω μέρους του. Συνολικά, φαίνεται πως οι σχεδιαστές της Audi επενδύουν σε κάτι πολύ ενδιαφέρον και ελκυστικό που ξεφεύγει από το κάπως βαρετό μοτίβο πολλών μικρομεσαίων σεντάν αυτοκινήτων. Εν τω μεταξύ, αν και δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία σχετικά με τις δυνατότητες του χώρου αποσκευών που θα έχει το Α3 σεντάν, δεν αναμένονται σπουδαίες διαφορές σε σχέση με το πορτμπαγκάζ του Α3 Sportback, η χωρητικότητα του οποίου είναι 370 λίτρα.
Κινητήρες – Χωρίς σπουδαίες διαφοροποιήσεις
Οι κινητήρες με τους οποίους θα σταδιοδρομήσει εμπορικά το Audi A3 σεντάν δεν θα διαφοροποιούνται σημαντικά από αυτούς στις χατσμπακ εκδόσεις. Έτσι, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του θα φέρουν μοτέρ TSI 1,2 και 1,4 λίτρων με ισχύ από 105 έως 160 ίππους. Ο όμιλος VW δεν αρνείται ότι θα επεκτείνει τη γκάμα των TSI και τουλάχιστον με ένα νέο μοτέρ χωρητικότητας μικρότερης από τα 1,2 λίτρα. Δεν αποκλείεται λοιπόν και αυτό το μοτέρ να περάσει στις εκδόσεις του Α3. Tέλος, αναμένουμε και κάποια μικρή έκπληξη σε ότι έχει να κάνει με υβριδική τεχνολογία (βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ), με την οποία θα ενισχυθεί ιδιαίτερα το περιβαλλοντικό προφίλ του επόμενης γενιάς A3 .
H γκάμα του επόμενης γενιάς Audi A3 (φωτό αριστερά) θα αποκτήσει, εκτός από σεντάν έκδοση αμαξώματος, και Sportback (5θυρη) και Cabriolet (κατασκοπευτικές εικόνες). Η παρουσίαση του 3θυρου Α3 αλλά και του Sportback αναμένεται μέσα στο 2012, αντίθετα με το ανοιχτό μοντέλο που πιθανόν να ντεμπουτάρει μέσα στο 2013.
Πηγή: autotriti.gr