Στην 35η Έκθεση της Μπολόνια, που ανοίγει τις πύλες της στις 4 Δεκεμβρίου, η ιταλική εταιρεία θα παρουσιάσει για πρώτη φορά την αγωνιστική έκδοση Challenge της 458 Italia. Απολαύστε την!
Η πολυετής παράδοση-παρουσία του Cavallino Rampante στους αγώνες πίστας συνεχίζεται και για τη χρονιά που έρχεται, με τους Ιταλούς να έχουν ήδη έτοιμη τη νέα τους πρόταση. Πρόκειται ασφαλώς για την αγωνιστική έκδοση Challenge (5η κατά σειρά μετά τις αντίστοιχες των 348, 355, 360 και F430) που βασίζεται φυσικά στην εντυπωσιακή «458», με την οποία η Ferrari αναμένεται να συμμετάσχει από το 2011 και εξής στα αντίστοιχα πρωταθλήματα που η ίδια έχει ήδη προκηρύξει σε Ευρώπη, Β. Αμερική και Ασία (βλ. Ferrari Challenge Trofeo Pirelli). Σε ότι αφορά στις τεχνικές περγαμηνές της 458 Challenge, βάσει κανονισμών, ο γνωστός V8 κινητήρας των 4,5 λίτρων εξακολουθεί να αποδίδει 570 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Αλλαγές ωστόσο έχουν γίνει στη διάταξη των σχέσεων του κιβωτίου, αλλά και στο «καλιμπράρισμα» της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του, ούτως ώστε να διασφαλιστεί η παροχή περισσότερης ροπής στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα, που –φυσικά- εξακολουθεί να ενσωματώνει το γνωστό σύστημα άμεσου ψεκασμού της μάρκας.
Ιδιαίτερη φροντίδα, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε, δόθηκε προς την κατεύθυνση ελαχιστοποίησης του συνολικού βάρους του αμαξώματος της αγωνιστικής «458», αφενός μέσω του… ξεγυμνώματος του αμαξώματος από «περιττά» στοιχεία, αφετέρου μέσω της χρήσης ελαφριών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα. Από εκεί και πέρα, στον τομέα των αναρτήσεων, ξεχωρίζουν οι διαφορετικές ρυθμίσεις σε ελατήρια (σ.σ.: χαμηλότερα κατά 50 χλστ.) και αμορτισέρ, με τα τελευταία μάλιστα να έχουν πλέον «σταθερή» ρύθμιση και τα νέα ελαστικά παρεμβύσματα της (σινεμπλόκ). Οι τροχοί της 458 Challenge αποτελούνται από μονομπούλονες ζάντες 19 ιντσών και ακόμα πιο φαρδιά, σλικ ασφαλώς, ελαστικά της Pirelli. Σε ότι αφορά στα φρένα, το ιταλικό «όπλο» χρησιμοποιεί το γνωστό σύστημα CCM2 της Brembo, που αποτελείται από κεραμικούς δίσκους και είδαμε για πρώτη φορά στην εξωτική 599ΧΧ. Βέβαια, αλλαγές έχουν γίνει και στην κεντρική μονάδα που ελέγχει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) και τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού (E-Diff).
Ως επιβεβαίωση των δυνατοτήτων της κατασκευής, η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε πως η νέα 458 Challenge «γυρνά» στην ιδιόκτητη πίστα της Ferrari, στο Φιοράνο, σε χρόνο 1.16.5, ο οποίος είναι βελτιωμένος κατά 2 δλ. σε σχέση με το αγωνιστικό μοντέλο που αντικαθιστά.
Πηγή: 4troxoi.gr