Ο Όμιλος Whirlpool ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Whirlpool Experience Tour, σε συνεργασία με την Peugeot, καθώς οι δυο εταιρίες αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αυτή τη συνεργασία για να δημιουργήσουν μία εξαιρετική εμπειρία. Εκμεταλλεύτηκαν την τεχνογνωσία του Peugeot Design Lab για να δημιουργήσουν ένα foodtruck, εμπνευσμένο από τον κόσμο των μπιστρό και της γαστρονομίας. Η ιδέα ξεκίνησε από το μοντέλο Expert το οποίο μετασχηματίστηκε καταλλήλως από την εταιρεία BCC και θα αρχίσει την περιοδεία του τον Απρίλιο του 2022.
Οι σχεδιαστές των δυο εταιριών έχουν τοποθετήσει την εμπειρία των πελατών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους, γεγονός το οποίο φαίνεται και σε αυτή την ξεχωριστή καντίνα. Ο σεφ βρίσκεται ίδιο ύψος με τους πωλητές για μια πιο φιλική προσέγγιση κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων. Στο πίσω μέρος της καντίνας υπάρχει ένα σύστημα πολυμέσων με προηγμένο σύστημα ήχου και μεγάλη οθόνη εμπνευσμένη από το “Le Bistrotdu Lion” που μεταδίδει σεμινάρια και εξηγεί τα χαρακτηριστικά των φούρνων του foodtruck.
Το Whirlpool Experience Tour είναι αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνιακής στρατηγικής της μάρκας. Αυτό το ξεχωριστό επικοινωνιακό εργαλείο προορίζεται για χρήση B2B και απευθύνεται στους πωλητές του δικτύου λιανικής της Whirlpool, σε ειδικούς στο χώρο της γαστρονομίας, καθώς και σε εμπόρους σε όλη τη Γαλλία, ενώ θα συμμετάσχει σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις.
Η συνεργασία Peugeot και Whirlpool είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη νέα υπογραφή της δεύτερης «The sense of what is really important» που στοχεύει στην προώθηση της ευημερίας του ανθρώπου και του πλανήτη. Η Whirlpool σχεδιάζει να συνεχίσει τις περιοδείες της και στα ευρωπαϊκά της δίκτυα: Ιταλία, Πολωνία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Νίκος Τσάδαρης