Για να σηματοδοτήσει την προκαταρκτική φάση πριν το εμπορικό λανσάρισμα του 500Χ, η Fiat ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον παγκοσμίου φήμης «μάγο» Dynamo, που πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια σκηνή από το 2011 με το τηλεοπτικό σόου «Magician Impossible». Τώρα που το «Magician Impossible» τελείωσε, αυτή η συνεργασία με την Fiat είναι το πρώτο βήμα του Dynamo στην επόμενη φάση της εντυπωσιακής πορείας του.
Τις τηλεοπτικές εκπομπές του Dynamo έχουν παρακολουθήσει πάνω από 250 εκατομμύρια τηλεθεατές σε 180 χώρες και τα απίστευτα κατορθώματά του συμπεριλαμβάνουν το περπάτημα πάνω στον ποταμό Τάμεση, την πρόβλεψη του αποτελέσματος του παγκοσμίου κυπέλλου και την ισορροπία πάνω από το ψηλότερο κτίριο της Ευρώπης. Είναι ο δημοφιλέστερος μάγος του κόσμου στα κοινωνικά δίκτυα και τον ακολουθούν περισσότεροι από 4,9 εκατομμύρια φίλοι στο Facebook και 2,3 εκατομμύρια στο Twitter.
Το νέο crossover της Fiat και ο Dynamo θα βρεθούν μαζί για την εντυπωσιακή ευρωπαΐκή εκστρατεία «The Power of Χ». Από τα τέλη Νοεμβρίου η εκστρατεία #thepowerofX θα φέρει το 500X στις κεντρικές πλατείες 74 ευρωπαϊκών πόλεων και σε 602 αποκλειστικές πρεμιέρες που θα φιλοξενηθούν από εμπόρους της Fiat σε όλη την Ευρώπη. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα το κοινό θα βρεθεί κοντά στο 500X πριν από το εμπορικό λανσάρισμα του που έχει προγραμματιστεί για τον ερχόμενο Φεβρουάριο.
Οι επισκέπτες θα μπορέσουν να πάρουν μέρος σε μία εντυπωσιακή εμπειρία που θα είναι προσβάσιμη μέσα από ειδικά συστήματα εικονικής πραγματικότητας. Χρησιμοποιώντας αυτά τα συστήματα οι προσκεκλημένοι της εκστρατείας «500X Power of X» θα μπορέσουν να δουν μία παράσταση από τον Dynamo, που θα εμφανιστεί μαζί με το Fiat 500X σε μία εντυπωσιακή διαδραστική διαδρομή, η οποία δημιουργήθηκε από τη Framestore, ένα στούντιο που εξειδικεύεται στα ειδικά εφέ και έχει τιμηθεί με δύο Όσκαρ.
Όλα αυτά στο όνομα του «Χ», ενός παλιού μαγικού συμβόλου που ενώνει την τέχνη του Dynamo και το νέο μοντέλο της Fiat. Το «Χ» αντιπροσωπεύει την αλλαγή και το μετασχηματισμό, αλλά ταυτόχρονα και μία ισορροπία ή ένα σταυροδρόμι ανάμεσα σε αντίθετες οντότητες. Όπως είναι δηλαδή η περίπτωση του νέου crossover της Fiat, όπου το σύμβολο εκφράζει τον πολλαπλό χαρακτήρα ενός προϊόντος που είναι ιδανικά τοποθετημένο στη διασταύρωση μεταξύ πολλών διαφορετικών κατηγοριών αυτοκινήτων.
Η αντίληψη του «X» αντικατοπτρίζεται επίσης στις εγκαταστάσεις και τα σκηνικά που θα στηθούν για κάθε παράσταση της περιοδείας του #thepowerofX. Οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν μία διπλή διαδρομή – πραγματική και εικονική – για να ανακαλύψουν το νέο μοντέλο. Όχι μόνο θα μπορούν να το αγγίξουν τα χέρια τους, να εκτιμήσουν τις ελκυστικές γραμμές του και την υψηλή ποιότητα των υλικών του και να βρεθούν με αυτό στο δρόμο με έναν επαγγελματία οδηγό, αλλά θα πάρουν μέρος και σε μία εντυπωσιακή εμπειρία που χρησιμοποιεί ένα σύστημα εικονικής πραγματικότητας για την αναπαραγωγή τρισδιάστατου περιβάλλοντος σε 360°.
Είναι η πρώτη φορά που ένα βίντεο τόσο υψηλής ποιότητας – σύμφωνα με τη Framestore το καλύτερο προϊόν εικονικής πραγματικότητας που φτιάχτηκε ποτέ – δημιουργήθηκε για να περιγράψει σε 2 λεπτά μία ιστορία με τόσο υψηλή οπτική ποιότητα. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι η υλοποίηση του προγράμματος χρειάστηκε επεξεργασία σε υπολογιστές που αντιστοιχεί σε χρονική διάρκεια 184 ετών (και ολοκληρώθηκε εγκαίρως χάρη στον εξοπλισμό της Framestore). Το βίντεο είναι πολύ υψηλής ανάλυσης – 4096×2048 pixels και 60 καρέ το δευτερόλεπτο – δηλαδή 2,4 φορές περισσότερα καρέ από τα στάνταρ τρισδιάστατα βίντεο, ενώ ο χρόνος επεξεργασίας αυξάνεται ακόμα περισσότερο λόγω του στερεοφωνικού ήχου.
Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα αναπαραγωγής αυτής της απίστευτης εμπειρίας εικονικής πραγματικότητας στο σπίτι τους, χρησιμοποιώντας τα εξαρτήματα που θα πάρουν δωρεάν στα σημεία των εκδηλώσεων. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο γκάτζετ με ένα προσεκτικά διπλωμένο «χαρτόνι» το οποίο περιλαμβάνει ένα ζευγάρι φακών, που με τη βοήθεια μιας εφαρμογής για smartphone μετατρέπονται σε ένα είδος συστήματος παρακολούθησης εικονικής πραγματικότητας.