«Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά “γλυκούλικο” είναι». Αυτό είναι το σλόγκαν για την έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια με θέμα το νέο Adam Rocks. Αυτό περιγράφει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του νέου μέλους της οικογένειας Adam.
Η γερμανική φίρμα εντείνει τη χρήση των καναλιών των social media στην επικοινωνία της και υπέγραψε συνεργασία με το δημιουργό βίντεο κλιπ και βασιλιά του Vine, Zach King από το Λος Άντζελες.
Ο βιρτουόζος του είδους ερμηνεύει τα χαρακτηριστικά του νέου άγριου παιδιού της Opel σε έξι, μικρής διάρκειας, δημιουργικά βίντεο κλιπ (Bubble Gum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch και Cannonball).
Τα αποτελέσματα της δουλειάς του προβάλλονται στο Opel-Vine-Portal και στο κανάλι Vine του Zach King από τις 13 Οκτωβρίου. Επιπλέον, τα σποτάκια, μεταξύ των οποίων και ένα making of video, θα είναι συνδεδεμένα στις σελίδες της Opel σε YouTube, Facebook, Twitter και στο ειδησεογραφικό blog Buzzfeed.
Ο 24-χρονος Zach King έχει ήδη τιμηθεί με πολυάριθμες διακρίσεις για το έργο του και είναι ένας από τους κορυφαίους κινηματογραφιστές του Vine, ένα δημοφιλές δίκτυο βίντεο σε ΗΠΑ και Καναδά.
Θεωρείται μάγος σε αυτό το είδος βίντεο και έχει πάνω από 1,9 εκατομμύρια οπαδούς στο Vine, τη δωρεάν εφαρμογή για smartphones που επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται βίντεο μικρού μήκους.