Με σπορ, οικονομικές και συναρπαστικές προτάσεις, η Opel ετοιμάζεται να γιορτάσει τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, 4 – 19 Οκτωβρίου. Το νέο Corsa, σπορ ADAM S, το Mokka με νέο κινητήρα 1.6 CDTI turbodiesel (100 kW/136 hp) και οι κινητήρες 2.0 CDTI των Insignia και Zafira Tourer θα παρουσιαστούν στο κοινό για πρώτη φορά.
5η γενιά Corsa
Το νέο Corsa λανσάρει νέα αισθητική εσωτερικού που προάγει την εικόνα υψηλής ποιότητας και ευρυχωρίας, πλαισιωμένη από την τεχνολογία infotainment IntelliLink και σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού. Η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye, με Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Road Sign Recognition), Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Οχήματος (Lane Departure Warning), Υποβοήθηση Μεγάλης Σκάλας Φώτων, (High Beam Assist), Ένδειξης Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος (Following Distance Indication) και Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Warning), αυξάνει την οδηγική ασφάλεια. Οι νέοι, πολιτισμένοι και αποδοτικοί 3κύλινδροι κινητήρες 1.0L turbo με κιβώτια ομαλών αλλαγών σχέσεων, η νέα ανάρτηση και το βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν κορυφαία επίπεδα άνεσης και ακρίβειας. Ο συμπαγής, αλουμινένιος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo ήδη πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 66 kW/90 hp ή 85 kW/115 hp. Και οι δύο παράγουν ροπή 170 Nm από τις 1.800 rpm. Οι σχεδιαστές συνδύασαν το δυναμικό σχήμα του Corsa με ρέουσες, ανάγλυφες γραμμές και ακριβείς λεπτομέρειες – στοιχεία της βραβευμένης σχεδιαστικής φιλοσοφίας Opel. Το νέο Corsa εφοδιασμένο με αυτό το πακέτο προτίθεται να συνεχίσει την 32χρονη ιστορία επιτυχίας του μοντέλου στην πολύ ανταγωνιστική μικρή κατηγορία. Προγραμματίζεται να περάσει από τη γραμμή παραγωγής των Eisenach και Zaragoza στο τέλος της χρονιάς.
Opel ADAM S
Σπορ σχεδίαση, ένας ζωηρός κινητήρας και πολυάριθμες δυνατότητες εξατομίκευσης χαρακτηρίζουν τη νέα έκδοση ADAM. Οι λάτρεις της σπορ οδήγησης θα ενθουσιαστούν με τον 1.4 Turbo ECOTEC 110 kW/150 hp. Σε συνδυασμό με 6τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας εντυπωσιάσει με την εξαιρετική απόκριση και μία καμπύλη ροπής που ταιριάζει στο σπορ οδηγικό στυλ, κάνοντας πανεύκολη την οδήγηση σε δρόμους με στροφές. Το ADAM S επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,5 δεύτερα. Η τελική ταχύτητα με αυτό τον κινητήρα μπορεί να ξεπεράσει τα 200 km/h. Τα σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά αναδεικνύονται από ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο υψηλών επιδόσεων που εξελίχθηκε ειδικά για το ADAM S, αλλά και το υψηλής ακρίβειας, άμεσης απόκρισης σύστημα διεύθυνσης. Όμως αυτός ο πύραυλος τσέπης τα καταφέρνει άριστα και σε επείγουσες περιπτώσεις: Τα μεγάλα φρένα OPC S, προσαρμοσμένα στις διαστάσεις των τροχών, διασφαλίζουν άριστα χαρακτηριστικά πέδησης. Η σπορ καταγωγή του ADAM S είναι διάχυτη παντού – οι σχεδιαστές διαμόρφωσαν ένα μοντέρνο στυλ εσωτερικά και εξωτερικά. Ασφαλώς, το ADAM S προσφέρει το βραβευμένο, προηγμένο σύστημα IntelliLink που παρέχει προηγμένη συνδεσιμότητα και εφαρμογές. Αυτό το σύστημα infotainment είναι πλήρως συμβατό με τα τελευταία smartphones με λειτουργικό σύστημα ANDROID και Apple iOS, ώστε οι οδηγοί του ADAM να είναι πλήρως συνδεδεμένοι με ασφαλή και εύχρηστη τεχνολογία.
Mokka 1.6 CDTI
Από τις αρχές του 2015, το Opel Mokka θα διατίθεται με το νέο 1.6 CDTI turbo diesel (100 kW/136 hp) της Opel. Αποκαλούμενος ήδη ο ‘αθόρυβος diesel’, αυτός ο πολύ συμπαγής 4κύλινδρος κινητήρας θα αντικαταστήσει τον 1.7 diesel στη γκάμα Mokka. Προσφέρει περισσότερη ισχύ και ροπή – +6hp και +20 Nm, αντίστοιχα – από λιγότερα κυβικά εκατοστά, και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση. Ο ζωηρός 1.6 CDTI αποτελεί μέλος μιας νέας οικογένειας αλουμινένιων diesel της Opel. Η έκδοση 100 kW/136 hp αποδίδει 85 hp ανά λίτρο – απαράμιλλη τιμή στην κατηγορία κυβισμού του. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 190 km/h. Ο αθόρυβος diesel είναι επίσης εξαιρετικά οικονομικός και φιλικός προς το περιβάλλον: με το ακριβές, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Opel και στάνταρ σύστημα Start/Stop, το 1.6 CDTI Mokka καταναλώνει μόλις 4,1 l/100 km στο μικτό κύκλο εκπέμποντας μόλις 109 g CO2/km – σχεδόν 0,5 l/100 km λιγότερο καύσιμο και 11 g/km λιγότερο CO2 από τον προκάτοχό του 1.700 κυβ. εκατ. Ο νέος diesel πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Παράγοντες που συντελούν στις ισχυρές και καθαρές επιδόσεις είναι ο υπερσυμπιεστής VTG με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (variable turbine geometry) και σύστημα ψεκασμού common-rail υψηλής πίεσης. Με προηγμένες προσομοιώσεις CAE (Computer Aided Engineering) και πολλαπλούς κύκλους βελτιστοποίησης έχουν βελτιωθεί τα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών & τριγμών.
2.0 CDTI στα Insignia και Zafira Tourer
Διαθέσιμος από το 2015, ο 2λιτρος turbo diesel νέας γενιάς της Opel παίρνει άριστα σε όλα τα σημαντικά σημεία. Με ισχύ 125 kW/170 hp και υψηλή ροπή 400 Nm, θα αντικαταστήσει τον τρέχοντα 120 kW/ 163 hp diesel στο Insignia και τον 121 kW/165 hp στο Zafira Tourer, που προσφέρουν μέγιστη ροπή 380 Nm από χαμηλές στροφές. Αυτός ο πολύ αποδοτικός κινητήρας προδιαγραφών Euro 6 αποδίδει σχεδόν 4% περισσότερη ιπποδύναμη και +14% ροπή, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Κάτι επίσης σημαντικό είναι ο εντυπωσιακά αθόρυβος και πολιτισμένος χαρακτήρας του λόγω των σχολαστικών μέτρων σχεδιασμού ήχου για την ελαχιστοποίηση θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH).
Μία νέα αλουμινένια κυλινδροκεφαλή νέας σχεδίασης που περιλαμβάνει ξεχωριστό πλαστικό καπάκι εκκεντροφόρων με απομονωμένη έδραση και τσιμούχα στεγανοποίησης, βελτιώνει την καταστολή θορύβων. Ο νέος 2.0 CDTI λειτουργεί καθαρά σαν βενζινοκινητήρας με το σύστημα Επιλεκτικής Αναγωγής Καυσαερίων Blue Injection της Opel – Selective Catalytic Reduction (SCR). Το Blue Injection είναι μία μετεπεξεργασία που αφαιρεί τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια του κινητήρα. Μικρές ποσότητες AdBlue®, ένα αβλαβές υγρό που αποτελείται από ουρία και νερό, ψεκάζεται στη ροή των καυσαερίων πριν από τον καταλύτη SCR και μετά από το φίλτρο μικροσωματιδίων – Diesel Particulate Filter (DPF). Το διάλυμα διασπάται άμεσα σε αμμωνία (NH3), που απορροφάται από τον καταλύτη SCR. Στη συνέχεια, τα οξείδια του αζώτου (NOx) των καυσαερίων μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς μέσω της χημικής αντίδρασης με την αμμωνία.