Είκοσι χρόνια αφότου λανσαρίστηκε το σύγχρονο Mini, η τελευταία γενιά του μοντέλου κάνει το επόμενο βήμα. Η φιλοσοφία πίσω από την επανεκκίνηση της μάρκας, και συγκεκριμένα η δημιουργία πολυτελών αυτοκινήτων για την μικρή κατηγορία, έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο success story και σήμερα, το Mini είναι η επιτομή της ευελιξίας σε συνδυασμό με στυλ, ενώ πληροί υψηλά πρότυπα τεχνολογίας και ποιότητας στην κατηγορία του.
Το Mini του 2021 είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε 3θυρη, 5θυρη και κάμπριο έκδοση. Οι σχεδιαστικές αλλαγές έχουν να κάνουν με τους προφυλακτήρες, την μάσκα, τους μεγαλύτερους αεραγωγούς εμπρός, τα φωτιστικά σώματα (LED στον βασικό εξοπλισμό), τρία νέα εξωτερικά χρώματα και πέντε νέα σχέδια ζαντών στις 17 και 18 ίντσες.
Στο εσωτερικό οι αεραγωγοί είναι ενσωματωμένοι στις επενδύσεις που είναι μεγαλύτερες με νέο σχεδιασμό. Επανασχεδιασμένο είναι το τιμόνι με διακόπτες ενσωματωμένους σε επίπεδη επιφάνεια, όπως επίσης και το κυκλικό βασικό όργανο αφής των 8.8 ιντσών. Στον βασικό εξοπλισμό έχουν προστεθεί και οι υπηρεσίες Mini Connected, που δίνουν στον οδηγό πολλές δυνατότητες επέμβασης από απόσταση. Οι υπηρεσίες αυτές που προσφέρονται με τη βοήθεια ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, περιλαμβάνουν στοιχεία όπως κατάσταση οχήματος, ένδειξη καυσίμου, αυτονομία/επίπεδο φόρτισης μπαταρίας, θέση οχήματος, κλείδωμα, ξεκλείδωμα, αερισμό, ενεργοποίηση φώτων, αναβάθμιση software, ειδοποιήσεις και online ραντεβού για σέρβις, online οδηγό χρήσης του οχήματος, ιστορικό φόρτισης.
Το ανανεωμένο μοντέλο κινείται με τους γνωστούς κινητήρες ισχύος 102 (One) έως 231 ίππων (JCW), όπως επίσης και με ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση SΕ. Το ανανεωμένο μοντέλο προσφέρεται σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού (Classic, JCW, Yours, All4 & Electric), το σύνολο των οποίων προσφέρει καλύτερο εξοπλισμό από το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς αυτό να επηρεάσει τις τιμές, που βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με πριν. Συγκεκριμένα η τιμολογιακή βάση αφορά το Mini One των 102 ίππων με 19.750 ευρώ (150 ευρώ πιο κάτω από το προηγούμενο) και η κορυφή ανήκει στην ηλεκτρική έκδοση (Cooper SE) με 33.960 ευρώ (ακριβώς ίδια με πριν), σχεδόν 1.000 ευρώ ακριβότερα από το πιο δυνατό Mini, δηλαδή το JCW των 231 ίππων.
Νίκος Τσάδαρης