H ρωσική εταιρία Marussia, που ήταν ήδη σπόνσορας της Virgin από την αρχή της σεζόν συμβάλλοντας με 2,5 εκατομμύρια ευρώ στο budget της ομάδας ετησίως, σκέφτεται να αγοράσει το 43,4% των μετοχών της Virgin. Το συγκεκριμένο ποσοστό της Virgin είχε αγοράσει έναντι 11 εκατομμυρίων ευρώ η Lloyds (μέσω της θυγατρικής της PMA Capital Development), το Δεκέμβριο του 2009.

Συνεπώς, από του χρόνου η ομάδα θα είναι γνωστή ως Marussia Virgin, αλλά η πώληση των προαναφερθέντων μετοχών δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στη δομή της οργάνωσής της ή στο budget του 2011. Tα αυτοκίνητα που παράγει η Marussia, την οποία έχει ιδρύσει και διοικεί ο Nikolai Fomenko, χρησιμοποιούν κινητήρες Cosworth, όπως ακριβώς και η ομάδα της Virgin στη Formula 1.

Ο Fomenko δήλωσε ότι μια ομάδα στη Formula 1 είναι ο καλύτερος τρόπος προώθησης σπορ αυτοκινήτων, σαν και αυτά που εμπορεύται η Marussia.

O συνέταιρος του Filomenko στη Marussia, Andrey Cheglakov, δήλωσε ότι ο όρος Virgin παρέμεινε στην ονομασία για την καλύτερη αναγνώριση της ομάδας, ωστόσο, ο πραγματικός λόγος ίσως να είναι οι όροι της ισχύουσας Συνθήκης Ομονοίας (που λήγει το 2012) και το δικαίωμα διατήρησης των οικονομικών προνομίων από τα έσοδα των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ.

Σημειώνουμε ότι φέτος έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 ο πρώτος Ρώσος οδηγός στην ιστορία (Vitaly Petrov), ενώ πριν από λίγες εβδομάδες ανακοινώθηκε ότι από το 2014 θα διοργανώνεται γκραν πρι στο Sochi της Ρωσίας.

Πηγή: 4troxoi.gr