Νέες εικόνες και από το εσωτερικό του μικρού μοντέλου της Hyundai ήρθαν στο φως, το οποίο στη 2η γενιά του πέρα από το πιο σύγχρονο στιλ εξωτερικά, διαθέτει και πιο ποιοτικά υλικά στην καμπίνα του.
Μέσα στο καλοκαίρι δημοσιεύθηκαν οι πρώτες εικόνες του νέου Hyundai i20, ενώ τώρα η κορεάτικη εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα και τις φωτογραφίες του νέου μικρού της μοντέλου από το εσωτερικό του. Σημειωτέον ότι το νέο i20 θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 2 Οκτωβρίου.
Επιπλέον, βγήκε και το πρώτο επίσημο σχέδιο του νέου Hyundai i20 coupe, το οποίο θα ακολουθήσει μετά.
Ειδικότερα, το νέο Hyundai i20 που έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά στον σχεδιασμό του εξωτερικού του με το νέο i10, διαθέτει ένα πιο ευρωπαϊκό στιλ, αφού άλλωστε έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου στην Ευρώπη στο Russelsheim της Γερμανίας.
Επίσης, το νέο i20 πατά σε νέα πλατφόρμα της εταιρείας, ενώ έχουν μεγαλώσει και οι διαστάσεις του, αφού το μεταξόνιο του (2.570 χλστ.) έχει μεγαλώσει κατά 45 χλστ. σε σχέση με το παρελθόν προσφέροντας περισσότερη ευρυχωρία κυρίως στους πίσω επιβάτες και το μήκος του φτάνει τα 4.035 χλστ.(3.940 χλστ. το μήκος της 1ης γενιάς). Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών διαθέτει 320 λτ. με σηκωμένα τα πίσω καθίσματα, έναντι 295 λτ. του προηγούμενου i20.
Στο εσωτερικό του νέου μοντέλου, συναντούμε τη διχρωμία των δερμάτινων επενδύσεων, καθώς και ποιοτικότερα υλικά, τα οποία είναι πιο μαλακά σε αφή αναφορικά με το παρελθόν, όπως επισημαίνει η εταιρεία. Το νέο πλαστικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί ονομάζεται Thermal Plastic Olefin (TPO) και χαρακτηρίζεται από την κορεάτικη φίρμα ως «υψηλής αντοχής».
Μάλιστα, ο Christian Loer, επικεφαλής παραγωγής του μοντέλου αναφέρει ότι «μαζί με τα μηχανικά μέρη, ο πελάτης προσέχει και την καμπίνα ενός μοντέλου, γι αυτό άλλωστε δώσαμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτό το κομμάτι».
Τέλος για τα μηχανικά σύνολα του νέου Hyundai i20 προβλέπονται 4 επιλογές, 2 βενζινοκινητήρες και 2 diesel. Αναλυτικότερα, θα υπάρχει ένας 1,2 λτ. βενζινοκινητήρας με απόδοση από 75 PS ως 84 PS που θα συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 1,4 λτ. με απόδοση 100 PS και 6τάχυτο μηχανικό ή –προαιρετικά- 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Όσον αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, το νέο i20 θα φέρει τους γνώριμους από την 1η γενιά 1,1 λτ. με 75 PS ή τον 1,4 λτ. με 90 PS, όπου και τα δύο μοτέρ θα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Πηγή: autotriti.gr