Λίγες μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του επί αμερικανικού εδάφους στην Έκθεση του Λ. Άντζελες, η βρετανική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες πληροφορίες που αφορούν στα τεχνικά χαρακτηριστικά της 5θυρης παραλλαγής του νέου Evoque.
Μπορεί το εν λόγω μοντέλο να παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο μοντέλο -με την ονομασία LRX- πριν δύο περίπου χρόνια, σήμερα όμως η βρετανική εταιρεία προχωρά στην… κανονική ένταξή του στη γκάμα των αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής της, και μάλιστα σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος.
Μια περίπου εβδομάδα πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες, οι Βρετανοί δίνουν στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες που αφορούν τις επιλογές στη σχεδίασης και τα μηχανικά μέρη της πιο… οικογενειακής σε προσανατολισμό 5θυρης έκδοσης. Μιας έκδοσης, βέβαια, που, όπως φαίνεται ξεκάθαρα, διατηρεί σε αισθητικό επίπεδο της επιλογές της πιο σπορτίφ 3θυρης, με τη βασικότερη διαφορά –πέραν της προσθήκης δύο ακόμα θυρών- να έγκειται στην υψηλότερη κατά 30 χλστ. οροφή.
Για να επιτευχθεί αυτό, οι σχεδιαστές επιμήκυναν το εμπρόσθιο παρπρίζ κατά 60 χλστ. διαφοροποιώντας την ίδια στιγμή το τελείωμα του αμαξώματος στην 5η πόρτα. Παρά τις όποιες διαφοροποιήσεις, σύμφωνα με τη Land Rover, το βάρος του 5θυρου αμαξώματος είναι αυξημένο σε σχέση με το 3θυρο κατά μόλις 30 περίπου κιλά.
Στα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό θα φιλοξενούνται τα ίδια μηχανικά σύνολα με την 3θυρη παραλλαγή του μοντέλου, δηλαδή ένας τουρμποντίζελ 2,2 λίτρων με ισχύ 150 ή 190 ίππους και έναν βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με τούρμπο (βλ. EcoBoost από τη Ford) με ισχύ 240 ίππους. Από εκεί και πέρα, κάθε 5θυρο Evoque θα είναι εφοδιασμένο με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide, ενώ, όπως διαβεβαιώνουν οι ιθύνοντες της εταιρείας, τα επίπεδα εξοπλισμού θα είναι και στην περίπτωση αυτή τα Dynamic, Prestige και Pure.
Πηγή: 4troxoi.gr