Τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2011 φαίνεται να έχει επιλέξει η VW, προκειμένου να παρουσιάσει και επίσημα τη δική της πρόταση στην κατηγορία των city cars.

Ήδη, το ολοκαίνουργιο Up, όπως κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται το επίσης γερμανικό αντι-Smart της VW, βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του. Τόσο σε επίπεδο σχεδίασης, όσο και σε σχέση με την επιλογή των επιμέρους μηχανικών του μερών. Την ίδια στιγμή, όπως όλα δείχνουν, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν εντός έδρας το μεγάλο… χτύπημα στην αρένα των αυτοκινήτων πόλης και μάλιστα σε λιγότερο από έναν χρόνο από σήμερα στην επερχόμενη, μετά τη Γενεύη, Έκθεση της Φρανκφούρτης. Από αισθητική σκοπιά, το νέο «μικρό» της VW αναμένεται να κουβαλά πολλά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα του πρωτοτύπου Up, που είδαμε στην ίδια ακριβώς έκθεση το 2007, αλλά και του αντίστοιχου e-Up, που παρουσιάστηκε μόλις πέρσι, με τις όποιες «αποκλίσεις» να αφορούν λεπτομέρειες άμεσα συνδεδεμένες με τη μορφή των φωτιστικών σωμάτων και των προφυλακτήρων. Φυσικά, η νέα πρόταση της γερμανικής εταιρείας θα είναι προσθιοκίνητη, με το αμάξωμα να διατίθεται –αρχικά- με δύο πόρτες και 2θέσια διάταξη στο εσωτερικό.

Από πλευράς κινητήριων συνόλων, από το λανσάρισμα του μοντέλου διαθέσιμος θα είναι ένας νέος, 3κύλινδρος για την περίσταση κινητήρας, με χωρητικότητα 1.000 κ.εκ., ο οποίος θα αποδίδει 60 ίππους. Μάλιστα, η γερμανική εταιρεία φαίνεται να έχει προ καιρού απορρίψει το «σενάριο» να τοποθετήσει στο νέο Up έναν 2κύλινδρο κινητήρα, αντίστοιχο με τον υπερτροφοδοτούμενο TwinAir της Fiat, καθώς, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας, τα οφέλη που μια τέτοια διάταξη προσφέρει, σε σχέση με τα υπάρχοντα 3κύλινδρα σύνολα, κυρίως στον τομέα της κατανάλωσης, δεν είναι ικανά ώστε να αντισταθμίσουν το επιπλέον κόστος εξέλιξης και κατασκευής. Σε κάθε περίπτωση, μετά τον νέο 1.000άρη κινητήρα, τη γκάμα των διαθέσιμων επιλογών θα συμπληρώνει ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 1,2 TSI κινητήρας, ο οποίος θα αποδίδει 86 ίππους. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα μπορεί να εγκατασταθεί και ένας 3κύλινδρος ντίζελ, με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και απόδοση 75 ίππων.
΅
Έναν περίπου χρόνο μετά το επίσημο ντεμπούτο του 2θυρου αυτού «μικρού», οι Γερμανοί σχεδιάζουν να παρουσιάσουν την 4θυρη παραλλαγή του, η οποία θα διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο συνολικό μήκος και –κατά πάσα πιθανότητα- την ονομασία Lupo. Αξίζει να προσθέσουμε πως ήδη η εταιρεία ετοιμάζεται πυρετωδώς, ούτως ώστε και οι δύο εκδόσεις αμαξώματος να διαθέτουν την ηλεκτρική τους παραλλαγή, ακολουθώντας τα πρότυπα που χάραξε το… πρωτότυπο e-Up του 2009.

Πηγή: 4troxoi.gr