Με το έγγραφο που έστειλε η FIA προς τις ομάδες έριξε μπαλάκι στην πλευρά τους το ζήτημα κατά πόσο θα γίνει ένσταση για την χρησιμοποίηση του συστήματος FRIC, το οποίο συνδέει την μπροστά με την πίσω ανάρτηση με υδραυλικό σύστημα.
Προσπάθειες έχουν γίνει για να υπάρξει μια ομόφωνη στάση, αλλά φαίνεται ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο. Έτσι στον κίνδυνο να υπάρξει έστω και μια ομάδα που να κάνει ένσταση, όλοι προσανατολίζονται στο να «ξηλώσουν» το σύστημα για τον αγώνα της Γερμανίας.
Υπάρχει περίπτωση η FIA να βάλει το χέρι της στην ιστορία; Σύμφωνα με υψηλόβαθμες πηγές, που επικαλείται το Autosport, δεν είναι κάτι που επιθυμεί η ίδια : «Το να κάνουμε μια αναφορά στους αγωνοδίκες είναι μια επιλογή που είναι διαθέσιμη σε μας, αλλά θα προτιμήσουμε πιο λογικές προσεγγίσεις. Μπορεί να συνεχίζουμε με αυτό, παρόλο που δεν θα βάλουμε όλους να υπογράψουν (μια συμφωνία για να μην γίνουν διαμαρτυρίες)».
Γεγονός είναι ότι έχουμε ακούσει πολλές θεωρίες συνομωσίας για το παρασκήνιο. Σημασία έχει ότι όλες οι ομάδες έχουν το σύστημα αυτό και ότι τα νούμερα της Mercedes για κέρδος περί τα 0.7 δευτερόλεπτα στον γύρο είναι εκτός πραγματικότητας.
Πηγή: gocar.gr