Για να ενισχύσει το λανσάρισμα της νέας γκάμας οχημάτων της, η CUPRA παρουσίασε την στρατηγική ψηφιοποίησης, την οποία θα εφαρμόσει σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Αιχμή του δόρατος αυτού του ψηφιακού σχεδίου δράσης αποτελεί η δημιουργία της εικονικής πλατφόρμας «CUPRA e-Garage in Cape Formentor».
Αυτή η online πλατφόρμα που δημιουργήθηκε μαζί με την Media pro Group με έδρα την Βαρκελώνη και την εταιρεία υπηρεσιών καινοτομίας Visyon, είναι ένα εικονικό περιβάλλον, όπου οι χρήστες μπορούν να φτιάξουν το δικό τους avatar και να αλληλεπιδράσουν με άλλα άτομα χρησιμοποιώντας λειτουργία φωνητικής συνομιλίας.
Αυτός ο ψηφιακός κόσμος αναπαριστά τους χώρους που είναι αποκλειστικά αφιερωμένοι στην μάρκα σε όλο τον κόσμο και εικονικά βρίσκεται στο ακρωτήρι που ενέπνευσε τη δημιουργία του πρώτου αποκλειστικού μοντέλου της μάρκας, το Formentor.
Οι χρήστες είναι ελεύθεροι να ανακαλύψουν τα μοντέλα της μάρκας, τις life style συλλογές και κάθε είδους content. Το ψηφιακό περιβάλλον διαθέτει επίσης αμφιθέατρο για να φιλοξενήσει live παρουσιάσεις.
Κατά την διάρκεια της διαδραστικής συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη στην εικονική πλατφόρμα, τα στελέχη της μάρκας παρουσίασαν μερικά από τα πιο συναρπαστικά projects που αποτελούν μέρος της ψηφιακής στρατηγικής της μάρκας.
Ο επικεφαλής του Marketing, Ignasi Prieto, δήλωσε ότι, η μάρκα εργάζεται για τη δημιουργία πλατφόρμας live συναυλιών, όπου οι λάτρεις της μουσικής θα έχουν την δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες και να απολαύσουν αποκλειστικό content.
Επιπλέον, μία ακόμη ψηφιακή εμπειρία που έχει δημιουργήσει η εταιρία για τους επόμενους μήνες, είναι η συμπαραγωγή τηλεοπτικής σειράς με θέμα τα οχήματα υψηλών επιδόσεων, η οποία θα μεταδοθεί σε video on demand πλατφόρμα.
Ο Prieto ανακοίνωσε επίσης ότι, οι πρεσβευτές της μάρκας, όπως οι Marcter Stegen, Mattias Ekström και Fernando Belasteguín, θα είναι οι επόμενοι που θα ενταχθούν στον εικονικό κόσμο της CUPRA με τα δικά τους avatar.
Περισσότεροι από 600 CUPRA Masters από 35 διαφορετικές χώρες, συγκεντρώθηκαν ψηφιακά προκειμένου να εκπαιδευτούν ως εξειδικευμένοι πωλητές της μάρκας που μάρκα έκανε χρήση της τεχνολογίας και του gamification για να προσφέρει διαδραστική μαθησιακή εμπειρία στους εκπαιδευόμενους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία από το σπίτι τους, να γνωρίσουν τη στρατηγική της μάρκας από τους ειδικούς και να τεστάρουν τις γνώσεις τους σε knock out διαγωνισμούς.
Νίκος Τσάδαρης