Στην Audi εξελίσσουν εντατικά την επόμενη γενιά του Α4. Την στιγμή που οι άλλοι προσπαθούν να φανταστούν πώς θα μοιάζει το επόμενο Audi A4, οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες του μοντέλου μας δείχνουν με μεγάλη ακρίβεια την επίσημη μορφή του μοντέλου, την οποία θα δούμε σε κάποια από τις προσεχείς εκθέσεις αυτοκινήτου. Η εμπορική του καριέρα θα ξεκινήσει το 2015.
Σύμφωνα με όσα βλέπουμε στις αποκλειστικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που έστειλαν οι «κατάσκοποί», διακρίνουμε ότι το νέο μεσαίο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα έχει πολλές σχεδιαστικές «πινελιές» δανεισμένες από το Α6, αλλά και από το πρόσφατα ανανεωμένο Α8, με εμφάνιση αρκετά πιο επιβλητική σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η εμπρόσθια γρίλια έχει μεγαλώσει (προς τα κάτω), ενώ έχουν τοποθετηθεί τα νέα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, τα οποία φέρουν φώτα ημέρας τύπου LED και ακολουθούν τη φιλοσοφία της φίρμας.
Αν περάσουμε στο πίσω τμήμα του νέου Α4, παρατηρούμε ότι ο τρίτος όγκος ανασηκώνεται ελαφρώς προς τα πάνω, δημιουργώντας μια κάποια ψευδαίσθηση 4θυρου κουπέ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαστάσεις του νέου μοντέλου θα είναι 4.701 χλστ. το μήκος του, 1.826 χλστ. το πλάτος και 1.437 χλστ. το ύψος του. Επιπλέον, οι πληροφορίες επισημαίνουν ότι θα πατά σε μια νέα πλατφόρμα «MLB» -η οποία αφορά τα αυτοκίνητα με τον κινητήρα κατά το διαμήκη άξονά τους- με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της βέβαια να μην διαφέρουν από την MQB πλατφόρμα.
Για το εσωτερικό του δεν υπάρχουν στοιχεία, όμως θεωρούνται δεδομένα η ύπαρξη οθόνης αφής με σύστημα infontainment (ΜΜΙ) και πλούσιος εξοπλισμός, που θα «εδραιώνει» το κύρος του premium μεσαίου.
Εκδόσεις: και υβριδικό
Κάτω από το καπό τώρα, αναμένεται να υπάρχει ο 1,4 λτ. 4κύλινδρος TSI, που αποδίδει από 122 ως 180 ίππους. Ο 1,4 TSI θα φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε χρόνο 36 milliseconds, γεγονός που θα ρίξει την κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος κι ο 2λιτρος TFSI των 225 ίππων, ενώ προβλέπεται να εφοδιάζεται κι από ένα υβριδικό plug-in σύνολο, που θα συνδυάζει τον 2,0 TFSI με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων. Έτσι, στην εν λόγω έκδοση το Α4 θα είναι σε θέση να διανύσει 50 χλμ. περίπου, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
Νέος V6 3,0 TDI
H Audi παρουσίασε σήμερα στο Vienna Motor Symposium τον V6 3,0 TDI Clean Diesel engine, ο οποίος θα ενταχθεί στην παλέτα και του νέου Α4. Πρόκειται για την εξέλιξη του γνωστού συνόλου πετρελαίου της εταιρείας, ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 6. Το μοτέρ θα προσφέρεται σε δύο αποδόσεις, με απόδοση ισχύος 218 και 272 ίππων, με την ροπή να φτάνει μέχρι τα 600 Nm. Εκτός από πιο δυνατός από τον Euro 5 «πρόγονό» του, ο νέος κινητήρας είναι πιο οικονομικός στη χρήση κατά 13%, ενώ εκπέμπει και 15% λιγότερους ρύπους CO2.
Πηγή: autotriti.gr