Η Audi θα λανσάρει μια τρικύλινδρη έκδοση του Α1 και σύμφωνα με το μεγάλο αφεντικό της εταιρείας το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και στην περίπτωση του Α3.
Ο CEO της Audi, κ. Rupert Stadler, δήλωσε στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου: «Στο μέλλον, οι βασικοί κινητήρες των Α1 και Α3 θα είναι σίγουρα τρικύλινδροι. Το εν λόγω μοτέρ δίνει καλή αίσθηση και προσφέρει πολλή ροπή».
Ο κ. Stadler απάντησε σε ερωτήσεις, λέγοντας: «Το Α1 θα είναι το πρώτο Audi, αλλά μπορεί να περάσει κάμποσος καιρός μέχρι να δούμε τα μεγαλύτερα μοντέλα να εξοπλίζονται με 3κύλινδρα σύνολα, καθώς η αγορά δεν ξέρω ακόμα πώς αντιδρά σε αυτό. Αν κοιτάξουμε, βέβαια, πριν από 10-15 χρόνια, τα 6κύλινδρα μοτέρ κυριαρχούσαν, αλλά τώρα έχουν δώσει τη σκυτάλη στα 4κύλινδρα».
Ο κ. Stadler επιβεβαίωσε, ακόμα, τη δέσμευση της Audi στην υβριδική τεχνολογία plug-in hybrid, ισχυριζόμενος πως το Audi A6 plug-in θα λανσαριστεί στην Κίνα αργότερα φέτος, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν.
Επιπλέον, η επόμενη γενιά του Audi Q7 θα διαθέτει plug-in έκδοση, ενώ στο μέλλον το ίδιο θα γίνει με τα Α8 και Α7.
1,0 TSI και 1,4 TDI
Το Volkswagen Group διαθέτει ήδη καινούργια 3κύλινδρα turbo μηχανικά σύνολα, ένα βενζίνης (1,0 TSI) 90 ίππων και ένα πετρελαίου (1,4 TDI) σε τρεις αποδόσεις ισχύος 75, 90 και 105 ίππων.
Στην περίπτωση του ανανεωμένου Polo TDI BlueMotion, ο πετρελαιοκινητήρας των 1,4 λτ. των 75 ίππων προσφέρει 210 Nm ροπής, ενώ καταναλώνει μόλις 3,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 82 γρ./ χλμ. CO2.
Από την άλλη, ο ίδιος πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 90 ίππων καταναλώνει 3,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 89 γρ./χλμ CO2. Η κατανάλωση του βενζινοκίνητου Polo 1,0 TSI, πάλι, είναι 4,1 λτ./100 χλμ. Τα πιο πάνω νούμερα, είναι ενδεικτικά του τι μπορούμε να δούμε και στο Audi A1.
Πηγή: autotriti.gr