Η μαθητική ομάδα Fulmine της Ιταλικής Σχολής Αθηνών κατακεραύνωσε κριτές και κοινό με το παγκόσμιο ρεκόρ που πέτυχε στον τελικό της F1in Schools.

Με χρόνο 1,022 sec το αυτοκίνητο-κεραυνός των μαθητών της Ιταλικής Σχολής ξεπέρασαν το 1,041 sec που ήταν το προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ μέχρι και τις 12 Απριλίου που έγιναν οι ημιτελικοί αγώνες για τα σχολεία της Ελλάδα που συμμετέχουν στο διαγωνισμό.

Ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Προώθησης της Ομάδας, Σταύρος Στεργιώτης, μιλάει στο newsbeast.gr για τους επόμενους στόχους της ομάδας. Περιγράφει το διαγωνισμό και εύχεται με δουλειά να καταφέρουν να ταξιδέψουν μέχρι το Άμπου Ντάμπι για να νικήσουν στο διαγωνισμό.

-Μίλησέ μας για το διαγωνισμό
«Έχουν γίνει δύο ημιτελικοί στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές συναγωνίζονται στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου περίπου 20 εκατοστών, το οποίο δημιουργείται από ξύλο balsa. Οι μαθητές καλούνται να βρουν χορηγίες είτε για το ντύσιμό τους, είτε για την εμφάνισή τους, είτε για τα έξοδα του μάρκετινγκ, της διαφήμισης. Πρέπει, με λίγα λόγια, να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του διαγωνισμού.

Οι πρώτες τρεις ομάδες του διαγωνισμού πηγαίνουν στην τελική φάση. Φέτος, ο τελικός γίνεται στο Άμπου Ντάμπι. Ο τελικός θα γίνει μαζί με το grand prix στο Άμπου Ντάμπι.

Εμείς περάσαμε στους ημιτελικούς πρώτοι κάνοντας το παγκόσμιο ρεκόρ. Θα γίνουν πρώτα οι τελικοί και θα βαθμολογηθούμε για την δουλειά μας, δηλαδή μέσω του αυτοκινήτου που έχουμε δημιουργήσει αλλά και τι χρόνους θα κάνει και τους αγώνες νοκ άουτ που γίνονται. Οι αγώνες νοκ άουτ είναι μια κόντρα μεταξύ των αυτοκινήτων με χειροκίνητη εκκίνηση. Η εκκίνηση είναι αυτόματη, δηλαδή ανάβουν τα πέντε φωτάκια του διαγωνισμού και με το που σβήσουν, φεύγει το αμαξάκι. Στη χειροκίνητη εκκίνηση μετρούν και τα αντανακλαστικά του οδηγού. Οι ομάδες αγωνίζονται στο ποιος θα κάνει τον καλύτερο χρόνο».

-Ποια ήταν η εμπειρία σας στους ημιτελικούς;
«Συμμετείχαμε 22 σχολεία στους ημιτελικούς της Αθήνας και άλλα 10, αν δεν κάνω λάθος, στη Θεσσαλονίκη».

-Ο τελικός πότε γίνεται;
«Ο τελικός θα γίνει στις 2 Μαΐου στο The Mall Athens».

-Παρουσίασέ μας την ομάδα σας

«Εγώ είμαι υπεύθυνος μάρκετινγκ και ανεύρεσης πόρων. Ο Στέλιος έχει υποχρεώσεις στα social media και γενικά στην προώθηση μέσω Διαδικτύου. Ο Κωνσταντίνος είναι υπεύθυνος για τη θεωρία της φυσικής μελέτης του αυτοκινήτου. Δηλαδή, στο πως θα πάει πιο γρήγορα. Το αμαξάκι δημιουργείται μέσω προγράμματος και ο κατασκευαστής του, ονομάζεται Νίκος Χατζησταυρίδης. Τη δημιουργία του την ανέλαβε μία ελληνική εταιρεία».



-Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σας;

«Να περάσουμε στους τελικούς του Άμπου Ντάμπι και βεβαίως να κατεβάσουμε κι άλλο το χρονόμετρο!».

-Κάνετε κάποια προετοιμασία;

«Ψάχνουμε το πώς ακριβώς θα είναι το περίπτερό μας για τον τελικό. Επιμελούμαστε και διορθώνουμε τα λάθη που έχουν γίνει στην εργασία μας και φυσικά ψάχνουμε την οικονομική ενίσχυση».