Το νέο μεγαθήριο CR-1 Carbon είναι τροχόσπιτο με τον ίδιο τρόπο που η Bugatti Veyron Super Sport είναι «αυτοκίνητο».
Κι αυτό γιατί αμφότερα είναι μηχανικά θαύματα που ξεπερνούν όλα τα άλλα της κατηγορίας τους!
Και βέβαια έχουν και κάτι ακόμα κοινό: την Dallara, την ιταλική σχεδιαστική φίρμα που ευθύνεται μερικώς για τη Veyron και έχει βάλει το χεράκι της και στην κινούμενη υπερπολυτελή βίλα.
Πώς φτιάχνεις όμως ένα τροχόσπιτο με ταμπελάκι τιμής που αγγίζει επταψήφιο νούμερο; Με τη βοήθεια της Dallara, η Global Caravan Technologies, με έδρα την Ιντιάνα των ΗΠΑ, κατασκεύασε το CR-1 Carbon σχεδόν εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, το περίφημο υλικό που είναι στιβαρότερο και πιο ελαφρύ από τον χάλυβα.
Το υλικό φαίνεται πως είναι ιδανικό για τροχόσπιτα, αν εξαιρέσεις μια μικρή λεπτομέρεια: το κόστος. Κάτι που δεν φαίνεται να έπαιξε βέβαια ρόλο στη δημιουργία του θεόρατου CR-1, μια μηχανοκίνητη κατασκευή με ανθρακονήματα που φτάνουν στο 95%!
Γι’ αυτό και το 10 μέτρων παλάτι με ρόδες ζυγίζει λιγότερο από 3 τόνους, πανάλαφρο δηλαδή για το μέγεθος και τα «κυβικά» του. Η GCT διατείνεται μάλιστα ότι το CR-1 είναι τόσο ελαφρύ που θα μπορούσε να ρυμουλκηθεί από οποιοδήποτε αγροτικό της σειράς.
Και βέβαια στο εσωτερικό του συναντάμε όλες τις σύγχρονες ανέσεις που βρίσκουμε συνήθως σε επαύλεις πολλών εκατομμυρίων. Μέχρι και ξεχωριστή γεννήτρια διαθέτει για ιδιαίτερες κάμπινγκ εμπειρίες, ενώ το να περιγράψεις την πολυτέλεια στο εσωτερικό του μοιάζει μάταιο: τα έχει όλα, μέχρι και στεγνωτήριο ασορτί με το πλυντήριο!
Αν πρέπει πάντως να κάνουμε ειδική μνεία σε κάτι, αυτό θα ήταν τα χειροποίητα φιμέ κρύσταλλα με τον χρωματισμό που αλλάζει επίπεδο διαφάνειας με το πάτημα ενός κουμπιού. Το ίδιο συμβαίνει και στη γυάλινη οροφή της κρεβατοκάμαρας!
Και βέβαια οι περισσότερες λειτουργίες του CR-1 ελέγχονται μέσω ταμπλέτας ή κινητού: με ένα iPad ξεδιπλώνεις την εξωτερική τέντα ή κατεβάζεις τα στόρια πριν πας για ύπνο. Και καθώς το τροχόσπιτο διαθέτει ενσωματωμένο κέντρο επικοινωνίας, μπορείς να το ελέγξεις από όπου κι αν βρίσκεσαι στον κόσμο!
Το πρωτότυπο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2015 και θα αγγίζει το 1 εκατ. δολάρια (725.000 ευρώ), αν και η φίρμα προγραμματίζει και μικρότερες (αλλά και μεγαλύτερες!) εκδοχές του CR-1…