Το Ranger τερμάτισε 22ο στο Ράλι Ντακάρ, το δυσκολότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Ν. Αμερική με πλήρωμα τον Αργεντινό οδηγό Lucio Alvarez και συνοδηγό τον Ronnie Graue.
Το 5.0 V8 φορτηγάκι της Φορντ άντεξε στον εξουθενωτικό αγώνα των 14 ημερών και των 9300km, μέσα από κακοτράχαλες βραχώδεις διαδρομές, κοίτες ποταμών και αμμόλοφους στην Αργεντινή και τη Χιλή σε θερμοκρασίες –πολλές φορές- άνω των 45°C.
Το Dakar Ranger βασίζεται στο στάνταρ 4×4 double-cab Ford Ranger με πλήρως συνθετικό αμάξωμα και προηγμένα εξαρτήματα ελαφρού βάρους. Ο αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 350PS, με διπλό, ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός/πίσω, αερόψυκτα φρένα εμπρός και υγρόψυκτα πίσω φρένα. Χρησιμοποιεί 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο και έχει μόνιμη τετρακίνηση.
«Οι αγώνες αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη δοκιμασία και ένα κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας εξέλιξης», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας δίνοντας το στίγμα της αγωνιστικής εμπλοκής.
Dakar Rally Ford Ranger – τεχνικές προδιαγραφές
Βασικό Όχημα |
Ford Ranger 4×4 Double Cab |
Κανονισμοί |
FIA / ASO T1 |
Κινητήρας |
Ford Aluminum 5.0L-4V V8 with Twin Independent Variable Cam Timing |
Ισχύς |
260kW (354PS) @ 4500r/min |
Ροπή |
560nm@ 4100r/min |
Αμάξωμα |
Συνθετικό |
Ανάρτηση |
Independent front and rear Δύο αποσβεστήρες BOS /τροχό Αντιστρεπτικές δοκοί, εμπρός / πίσω |
Φρένα |
Brembo υγρόψυκτα πίσω Brembo αερόψυκτα εμπρός |
Ρεζερβουάρ |
500 L |
Κιβώτιο |
Sadev 6-τάχυτο σειριακό, μόνιμη τετρακίνηση |
Διαφορικό |
LSD εμπρός και πίσω |
Κινητήριοι τροχοί |
Ζάντες 16 Evocorse με ελαστικά Michelin 245/85 – 16 |
Τελική ταχύτητα |
170km/h |
Βάρος |
1975kg
|