Η BMW δεν αποκλείει την εξέλιξη ενός ολοκαίνουργιου μηχανικού συνόλου για το προσθιοκίνητο μοντέλο που έχει στα σκαριά. Η λύση του δικύλινδρου μοτέρ με χωρητικότητα στα 1.000 κ.εκ. είναι πιθανό να επιλεχθεί σε αντίθεση με την υβριδική τεχνολογία που μπορεί να ανεβάσει ψηλά το κόστος του αυτοκινήτου.
Σε συνέντευξη του σε γερμανικό περιοδικό, ο υπεύθυνος εξέλιξης και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW, Dr. Klaus Draeger, ανέφερε ότι η εξέλιξη ενός δικύλινδρου κινητήρα αποτελεί μια πολύ πιθανή περίπτωση για το νέο μικρό μοντέλο της BMW, και όχι μόνο. Το σύνολο αυτό θα φέρει δύο κυλίνδρους εκ των οποίων ο καθένας θα έχει χωρητικότητα 500 κ.εκ. Έτσι το 1.000άρι σύνολο των δύο κυλίνδρων υπολογίζεται ότι θα μπορεί να αποδώσει από 80 έως και 100 ίππους ανάλογα πάντα με την έκδοση, και φυσικά ανάλογα με το αν θα χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση. Ενώ μάλιστα ανέφερε ότι το σύνολο αυτό θα μπορεί στο μέλλον να τοποθετηθεί εκτός από τη νέα προσθιοκίνητη BMW, και στο επόμενης γενιάς Mini.
Πηγή: autotriti.gr