Ο Carlo Abarth αγαπούσε να αποκαλεί τον εαυτό του «δημιουργό των αυτοκινήτων που δεν ετοιμάζονται, αλλά βελτιώνονται». Δεν ήταν τυχαίο ότι η πρώτη του εμπορική επιτυχία ήρθε με το κιτ βελτίωσης για το Fiat Topolino που παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1950. Όπως επίσης δεν είναι τυχαίο πως στο DNA της σύγχρονης Abarth είναι η εξατομίκευση και η βελτίωση. Σήμερα λοιπόν η μάρκα με σήμα το σκορπιό έχει διαθέσιμα για το Abarth 500 «Custom» τα εξής κιτ βελτίωσης:
Abarth 595 Tuning
Με αυτό το κιτ, ο κινητήρας 1.4 16v Turbo T-Jet ανεβάζει την ισχύ του στους 160 ίππους στις 5.750 στροφές και, στην λειτουργία «Sport», τη ροπή στα 230 Nm στις 3000 στροφές. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 211 km/h και η επιτάχυνση 0-100 km/h γίνεται σε 7,4 sec. Το κιτ περιλαμβάνει ακόμη:
εμπρός αεριζόμενους δίσκους 284 mm διάμετρο×22 mm
πίσω δίσκους 240 mm×11 mm
μπρoστινά τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100
αμορτισέρ Abarth Koni με βαλβίδα FSD (frequency selective damping) εμπρός-πίσω
φίλτρο αέρα «powered by BMC».
Abarth Koni Esseesse
Συγκρινόμενο με το «Abarth 595 Tuning» kit, το «Abarth Koni Esseesse» προσθέτει τιςζάντες αλουμινίου 7″×17″ Abarth «Esseesse» design ET35 βαμμένες σε λευκό/τιτάνιο σε συνδυασμό με λάστιχα 205/40 R17, σύστημα μέτρησης της πίεσης και σήμα “Esseesse” στο πίσω μέρος.
Abarth Koni Suspension
Το κιτ προσφέρει χαμηλότερα ελατήρια εμπρός και πίσω και αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Damping).
Abarth Brembo braking system
Περιλαμβάνει εμπρός αεριζόμενους δίσκους 305×28 mm, τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100 και δαγκάνες M4×38 mm Brembo.
Τα ακόλουθα κιτ μετατροπής είναι διαθέσιμα και στα τρία μοντέλα της γκάμας: Abarth 500 Custom, Abarth 595 Turismo και Abarth 595 Competizione.
695 Abarth Brembo Koni
Το κιτ Abarth 695 Brembo KONI συνοδεύεται από αύξηση της ιπποδύναμης στους 160 ίππους και με την υιοθέτηση του φίλτρου αέρα BMC, των αμορτισέρ KONI με τη βαλβίδα FSD (Frequency Selective Damping) και του συστήματος πέδησης που εξελίχθηκε μαζί με την Brembo, υπόσχεται έξοχες επιδόσεις, κράτημα και ασφάλεια. Το κιτ μετατροπής συμπληρώνεται από τις ζάντες Style 7×17″ 695 Tributo Ferrari ET38, χαμηλότερα εμπρός και πίσω ελατήρια, διάτρητους και αεριζόμενους εμπρός δίσκους 305×28 mm, πίσω διάτρητους δίσκους 240×11 mm και τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100.
Σύστημα φρένων Abarth Brembo και ζάντες 695
Περιλαμβάνει τις ζάντες 7×17″ 695 Tributo Ferrari Style ET38, ελαστικά 205/40 R17, σύστημα μέτρησης πίεσης, διάτρητους και αεριζόμενους δίσκους 305×28 mm και τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100.
Ζάντες «Esseesse» rims
Το ξύλινο κιβώτιο με το συγκεκριμένο κιτ μετατροπής της Abarth περιλαμβάνει τις ζάντες 7×17″ «Esseesse»-style ET35 σε λευκό/τιτάνιο, τα ελαστικά 205/40 R17 και σύστημα μέτρησης της πίεσης των ελαστικών.
Κιτ εξατμίσεων Record Monza και Record Modena
Τέλος, οι πελάτες των Abarth 500 Custom και Abarth 595 Turismo μπορούν να αγοράσουν τα κιτ εξατμίσεων Record Monza και Record Modena. Κατασκευασμένα από την Abarth σε συνεργασία με τη Magneti Marelli, τα χαρακτηριστικά σιλανσιέ «dual mode» μεταβλητής αντίθλιψης, μπορούν να ενισχύσουν τις επιδόσεις, όπως και τον ήχο του κινητήρα πάνω από τις 3000 στροφές.
Πηγή: gocar.gr