Παρουσιάστηκε στην Οξφόρδη το νέο MINI το οποίο είναι μεγαλύτερο αλλά και πιο ελαφρύ από το υπάρχον, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει νέους, πιο αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες.
Πριν λίγες ώρες παρουσιάστηκε και επίσημα -έχουν προηγηθεί πολλές teaser φωτογραφίες- το τρίτης γενιάς MINI Cooper στο εργοστάσιο παραγωγής του στην Οξφόρδη. Το μοντέλο όπως ανακοινώθηκε είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, αλλά και πιο ελαφρύ χάρη στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της BMW στην οποία βασίζεται. Έτσι το μήκος του φτάνει τα 3.821 χλστ.(+98 χλστ.), το πλάτος 1.727 χλστ.(+44 χλστ.) και το ύψος του τα 1.414 χλστ.(+7 χλστ.). Επίσης, ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε στα 211 λτ. (+51λτ.).
Όσον αφορά την εξωτερική του σχεδίαση το μοντέλο εμφανίζεται πιο «νεανικό», με μεγάλους προβολείς μπροστά και πολλές στρογγυλεμένες γραμμές, όπως στη μάσκα, το καπό και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Επιπλέον διαθέτει φώτα ημέρας LED.
Από την άλλη στο εσωτερικό επικρατεί η κομψότητα με τα δερμάτινα καθίσματα από υψηλής ποιότητας δέρμα, η μεγάλη οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών στο ταμπλό και οι ευχάριστες «νότες διχρωμίας» των επενδύσεων, που συνολικά ολοκληρώνουν την premium εικόνα του μοντέλου.
Ως προς τα μηχανικά μέρη, όπως ήδη έχουμε αναφέρει, το νέο MINI θα διαθέτει δύο 1.500 κυβικών 3κύλινδρους turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με 134 (220 Nm ροπής) και 114 ίππους (270 Nm ροπής) αντίστοιχα. Όσον αφορά την έκδοση S, θα εφοδιάζεται μ ένα 2λιτρο μοτέρ απόδοσης 189 ίππων και 280 Nm ροπής, γεγονός που θα επιτρέπει στο μοντέλο να πιάσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. με 7,2 δλ., ενώ για την έκδοση John Cooper Works, το 2,0 λτ. μοτέρ θα αναβαθμίζεται στους 220 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Peter Schwarzenbauer, επικεφαλής της MINI, αναφέρει πως χάρη στους νέους κινητήρες και το χαμηλότερο συντελεστή αεροδυναμικής που διαθέτει το νέο MINI, πετυχαίνεται μέχρι και 27% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
Τέλος, το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί άμεσα αρχικά ως τρίθυρο και στη συνέχεια ως 5θυρο (για πρώτη φορά στην ιστορία του). Όσο για την τιμή του δεν γνωρίζουμε, φανταζόμαστε όμως να κινείται ελαφρώς πιο ψηλά από τα σημερινά επίπεδα.
Πηγή: autotriti.gr