Δυο νέες εικόνες, πριν τη μεγάλη πρεμιέρα του μοντέλου, δημοσιοποιήθηκαν για το επόμενης γενιάς MINI Cooper στην έκδοση S, με «φρέσκο», αλλά και «οικείο» ταυτόχρονα design.
Δύο νέες φωτογραφίες αναρτήθηκαν στο Διαδίκτυο και αφορούν το επερχόμενο μοντέλο της αγγλικής φίρμας, που θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες… ώρες στην Οξφόρδη, το Λος Άντζελες και το Τόκιο.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα γενιά του μοντέλου, από τις εικόνες φαίνεται να έχει πιο στρογγυλεμένες γραμμές και «νεανικές» εκφάνσεις, ενώ η έκδοση S, που απεικονίζεται συγκεκριμένα, φέρει πλαστικά προστατευτικά στα πλαϊνά φτερά, μαύρα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών, μπροστινό splitter με πρόσθετες γρίλιες και τη χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα -που συναντούμε στις σπορ εκδόσεις του Cooper- πάνω στο καπό.
Από την άλλη πίσω, η αεροτομή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο, τονίζουν τον σπορτίφ χαρακτήρα της εν λόγω έκδοσης.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, στη συγκεκριμένη έκδοση αναμένουμε να εφοδιαστεί με ένα 2λιτρο μοτέρ, απόδοσης 189 ίππων και 280 Nm ροπής, γεγονός που θα επιτρέπει στο μοντέλο να πιάσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. με 7,2 δλ. Τώρα, ως προς τα υπόλοιπα σύνολα, να θυμίσουμε ότι το 3ης γενιάς hatchback θα διαθέτει δύο 1,5 λτ. 3κύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με 134 (220 Nm ροπής) και 114 ίππους (270 Nm ροπής) αντίστοιχα, ενώ για την έκδοση John Cooper Works, το 2,0 λτ. μοτέρ της έκδοσης S θα αναβαθμίζεται στους 220 ίππους. Σύμφωνα επίσης με την εταιρεία, όλα τα μοντέλα της 3ης γενιάς θα είναι ταχύτερα από τους διαδόχους τους, ενώ ταυτόχρονα θα χαρίζει χαμηλή κατανάλωση και βάρος.
Όσον αφορά στη μετάδοση, το 3ης γενιάς ΜΙΝΙ θα εξοπλίζεται με δύο κιβώτια, ένα χειροκίνητο 6τάχυτο κι ένα αυτόματο κιβώτιο, που σε συνδυασμό με το GPS θα μπορεί να «διαβάσει» το οδόστρωμα και να επιλέξει την καταλληλότερη σχέση για οικονομία καυσίμου και επιδόσεις.
Αλλαγές θα έχουμε και στην ανάρτηση του μοντέλου, αφού με ένα διακόπτη ο οδηγός θα μπορεί να αλλάξει τη ρύθμιση του οχήματος σε Sport ή Comfort. Επίσης, θα αναβαθμιστεί και η παθητική ασφάλεια του μοντέλου.
Πηγή: autotriti.gr