Ζούμε στο 2020 και όλα γύρω μας είναι ψηφιοποιημένα. Ο καθένας μπορεί να ζήσει μια ψηφιακή εμπειρία ταξιδιού «πετώντας» πάνω από ένα προορισμό στην οθόνη του υπολογιστή του, ή «εξερευνώντας» τον με συσκευές VR (εικονικής πραγματικότητας). Πώς θα ήταν άραγε να αντιστρέφαμε την εμπειρία; Τι θα γινόταν αν ένα δημιούργημα του ψηφιακού κόσμου, ήθελε να ζήσει μια εμπειρία του δικού μας, του πραγματικού κόσμου;
Η Renault για άλλη μια φορά καινοτομεί. Γίνεται η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτου που δημιούργησε και μας συστήνει τη Liv, την πρώτη Virtual Ambassador ενός μοντέλου της.
Η Liv, η Virtual Ambassador του Kadjar, φτιαγμένη αποκλειστικά από ψηφιακά pixels, είναι μια όμορφη, σύγχρονη και δυναμική παρουσία που όμως είναι «εγκλωβισμένη» στον άψυχο, virtual κόσμο της.
Από την άλλη, το Kadjar είναι ικανό τις καθημερινές μετακινήσεις και τις αποδράσεις αυτού που το οδηγεί. Πιστό στην υπογραφή της Renault «Passion for Life», δίνει παράλληλα μια «bigger than life» διάσταση, με τον τρόπο που κινείται εντός και εκτός δρόμου.
Τι συμβαίνει όμως όταν η ψηφιακή Liv ανακαλύπτει το Kadjar; Γίνεται και αυτή κομμάτι του πραγματικού κόσμου, δραπετεύοντας από τα γκρίζα όρια της εικονικής ζωής της, εξερευνώντας, νοιώθοντας και ζώντας την πραγματική. Ζει τους σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και diesel, «νιώθει» την ασφάλεια που προσφέρουν τα σύγχρονα συστήματα Easy Drive, εξερευνά τον κόσμο, ακόμα και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης της Renault, με τρία προγράμματα λειτουργίας (2WD, AUTO 4WD, LOCK).
Μέσα στο Kadjar ακόμα και ένας virtual πρωταγωνιστής μπορεί να νιώσει ενθουσιασμό και μια ενδιαφέρουσα εμπειρία οδήγησης, πέρα για πέρα αληθινή.
Νίκος Τσάδαρης