Εικόνες και στοιχεία για τα δύο ανανεωμένα μοντέλα της το A8 και το πιο σπορτίφ S8, τα οποία θα λανσαριστούν μέσα στο φθινόπωρο δημοσιοποίησε η Audi με μια on line ενημέρωση.
Μετά από αλλεπάλληλες teaser φωτογραφίες, η γερμανική εταιρεία, όπως είχε υποσχεθεί, παρουσίασε διαδικτυακά τις ναυαρχίδες της φίρμας, το premium sedan A8 και το S8, μια πιο σπορ και δυναμική παραλλαγή του.
Σχεδιαστικά λοιπόν, οι δύο λιμουζίνες έχουν αποκτήσει μια πιο «χυτή» και εκλεπτυσμένη εικόνα, χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τα νέα LED φωτιστικά σώματα. Επίσης το καπό έχει «ανασηκωθεί» σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η μεγάλη μάσκα κι οι προβολείς ομίχλης (για το S8) «χαρίζουν» ένα επιθετικό στιλ στο ανανεωμένο look των μοντέλων.
Σημείο αναφοράς όμως είναι τα νέα Matrix LED φωτιστικά σώματα, με τα οποία εξοπλίζεται το S8 και στην κορυφαία έκδοση του το Α8 και διαθέτουν 25 φώτα LED, τα οποία ανάβουν και σβήνουν αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον μια σειρά από 18 LED μπροστά και 24 LED φώτα πίσω αποτελούν τα νέα εντυπωσιακά φλας (sequentially illuminated LED turn) των μοντέλων. Παράλληλα, μια ρίγα χρωμίου διατρέχει το αμάξωμα στο πλαίσιο των παραθύρων και το χώρο των αποσκευών.
Στο πίσω μέρος, πέρα από τα νέα φωτιστικά σώματα ξεχωρίζουν οι δύο «τραπεζοειδείς» απολήξεις της εξάτμισης για το Α8, ενώ το S8 διαθέτει έναν νέο διαχύτη, που ενσωματώνει τις δύο διπλές εξατμίσεις. Ταυτόχρονα, οι ζάντες ελαφρού κράματος θα είναι διαθέσιμες ως και το νούμερο των 21 ιντσών.
Προχωρώντας στο εσωτερικό, ο «πλούσιος κατάλογος» περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων για το S8 τουλάχιστον και τις πιο ακριβές εκδόσεις του Α8, ακόμα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα και επενδεδυμένη με δέρμα κεντρική κονσόλα. Σημειωτέον, ότι διάφορα συστήματα ασφαλούς πορείας, όπως η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση νυχτερινής οδήγησης, καθώς και οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών πληροφόρησης και ψυχαγωγίας αποτελούν μέρος του standard εξοπλισμού.
Στον τομέα των κινητήρων τώρα για το A8 θα υπάρχει o 3λιτρος TFSI των 310 ίππων, ένας V8 4λιτρος διπλό turbo quattro TFSI με 435 ίππους, που πιάνει τα 0-100 σε 4,5 δλ., ενώ η γκάμα θα συμπληρώνεται από δύο diesel TDI, τον 3λιτρο που αποδίδει 258 ίππους κι έχει μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. κι έναν 4,2 λτ., 385 ίππων. Επίσης το Α8 L W12 quattro θα εφοδιάζεται με τον κορυφαίο 6,3 λτ. κινητήρα που παράγει 500 ίππους και καταναλώνει βέβαια 11,7 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, το S8 θα φέρει ένα 4λιτρο μοτέρ TFSI 520 ίππων, με κατανάλωση 10,1 λτ./100 χλμ., αλλά θα ολοκληρώνει τα 0-100 σε μόλις 4,2 δλ.
Μαζί με αυτά τα σύνολα, θα είναι διαθέσιμη και μια υβριδική έκδοση, όπου το A8 Hybrid θα χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο μοτέρ TFSI για την κίνηση στον μπροστινό άξονα κι έναν ηλεκτρικό κινητήρα με μπαταρία λιθίου στους πίσω τροχούς, διαθέτοντας μια συνδυαστική απόδοση 245 ίππων και 480 Nm ροπής και κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ.
Τέλος, τα A8 και S8 θα πωλούνται από τον Νοέμβριο στη Γερμανία, με τις τιμές τους να ξεκινούν από τα 74.500 ευρώ για την τοπική αγορά. Ολοκληρωμένα τεχνικά στοιχεία και τιμές θα δημοσιοποιηθούν σίγουρα στην επικείμενη Έκθεση της Φρανκφούρτης.
Πηγή: autotriti