Στη Γερμανία παρέα με ένα Opel Astra OPC και ένα Ford Focus RS500 (2ης γενιάς) πιάστηκε στα πράσα το νέο Civic Type R που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 2015.
Από τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, φαίνονται ξεκάθαρα η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, το intercooler του Turbo, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης και η ευδιάκριτη πίσω αεροτομή.
Με δεδομένα την ιπποδύναμη των Astra και Focus που είναι 280 PS και 350 ίππους αντίστοιχα και ότι οι Ιάπωνες έχουν βάλει στόχο το Type R να γίνει το ταχύτερο προσθιοκίνητο hatchback στο Nurburgring, θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο πως η ισχύς του νέου CTR θα είναι τουλάχιστον 300 ίπποι. Μεγάλο ερωτηματικό παραμένει ο κυβισμός του μοτέρ.
Από τη μια ο Yasuhisa Arai από το Honda R&D έχει δηλώσει παλιότερα πως τα 2.000 κυβικά είναι αναγκαία για να ξεπεράσουν την ιπποδύναμη του Renault Megane RS 265 (που αυτή τη στιγμή κατέχει το ρεκόρ της κατηγορίας στο Nurburgring), από την άλλη νέες πληροφορίες κάνουν λόγο για 2,2 λίτρα.
Πιθανότατα, η απορία μας αυτή να λυθεί επίσημα από τη Honda στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Θυμίζουμε πως εκεί θα παρουσιαστεί το Civic Tourer, το οποίο ωστόσο δεν θα αποκτήσει έκδοση Type R.
Πηγή: gocar.gr