Στο τέλος του 2015 προσδιορίζεται το λανσάρισμα της νέας Alfa Romeo Spider, που θα κατασκευαστεί μαζί με το νέο Mazda MX-5 στην Ιαπωνία, χρησιμοποιώντας την ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα.
Σε συμφωνία ήλθαν οι δύο εταιρείες για να κατασκευάσουν από κοινού τις νέες γενιές των cabrio μοντέλων τους μέχρι το 2015. Έτσι, η νέα Alfa Romeo Spider, καθώς και το νέο Mazda MX-5 θα κατασκευαστούν στη Χιροσίμα και θα φέρουν την ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα.
Τώρα, σχεδιαστικά η Alfa Romeo θα διαφοροποιείται από τον ιάπωνα «αδελφό της», λαμβάνοντας στοιχεία, σύμφωνα με πληροφορίες, τόσο από το πρωτότυπο 2uettottanta του 2010 δια χειρός Pininfarina (όπως κι οι περισσότερες Spider από τη δεκαετία του 1960), όσο κι από την καινούργια 4C. Επίσης η ομάδα του Marco Tencone, που έχει αναλάβει το σχεδιασμό της Spider, μαζί με το κέντρο σχεδιασμού της Fiat, θέλουν να προσθέσουν τις δικές τους «πινελιές», ώστε το νέο μοντέλο να μην είναι τόσο ρετρό, αλλά περισσότερο σύγχρονο και επιθετικό.
Επιπροσθέτως, οι διαστάσεις των δύο «ανοιχτών» μοντέλων θα είναι παρόμοιες, καθώς και το βάρος τους, αφού θα χρησιμοποιηθεί ενισχυμένος χάλυβας για το αμάξωμά τους, ώστε να μην ξεπερνούν τα 1.100 κιλά.
Από την άλλη, οι έως τώρα εκτιμήσεις ανέφεραν ότι τα δύο μοντέλα θα εφοδιάζονται με τους ίδιους κινητήρες, τελευταίες όμως πληροφορίες θέλουν τις δύο εταιρείες να «τραβούν» διαφορετικό δρόμο στον τομέα των μηχανικών συνόλων.
Πιο αναλυτικά, το Mazda MX-5 πιθανολογείται ότι θα κινείται στην αρχική του έκδοση με κινητήρα 1,6 λίτρων τεχνολογίας SkyActiv (απόδοσης 130 ίππων περίπου), ενώ η νέα Spider θα «κινείται» με την γκάμα των υπερτροφοδοτούμενων μηχανικών συνόλων, όπως το turbo 1,4 λτ. MultiAir, που εξοπλίζεται η Giulietta, αναβαθμισμένο όμως ως προς την ιπποδύναμη για το συγκεκριμένο roadster, ώστε να αποδίδει 170 ίππους. Παράλληλα, το μοτέρ αυτό θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, μέσω ενός διπλού συμπλέκτη.
Τέλος, το λανσάρισμα του MX-5 αναμένεται αρχές του 2015, ενώ η Spider θα ακολουθήσει προς το τέλος του ίδιου έτους.
Πηγή: autotriti.gr