Πάνω από πέντε εκατομμύρια CR-V έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο από το 1995. Η νέα, τέταρτη γενιά, του οχήματος ελεύθερου χρόνου της Honda βασίστηκε στην επιτυχία των προκατόχων του για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα, πρακτικότητα και φινέτσα.
Είναι όμως αλήθεια, πως για την ελληνική αγορά τουλάχιστον, η προσφορά κινητήρων από τα 2 λτ. και πάνω (2,0 λτ. βενζίνη και 2,2 λτ. turbodiesel), μόνο αρωγός δεν θα μπορούσε να είναι στην προσπάθεια προσέλκυσης αγοραστών.
Έφτασε όμως η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με το νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic, και ο οποίος θα συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.
Με το προσθιοκίνητο CR-V, η Honda θέλει να προσεγγίσει το κοινό που ζητά ένα πιο προσιτό οικονομικά crossover, το οποίο καταναλώνει λιγότερο και εκπέμπει λίγα γρ.CO2/χλμ.
Η νέα έκδοση δεν έχει καμιά διαφορά στη σχεδίαση, διατηρώντας φυσικά το δυναμικό και μοντέρνο χαρακτήρα, που ξεχωρίζει την 4η γενιά του.
Πηγή: autotriti.gr