Χωρίς ίχνος καμουφλάζ πιάστηκε «στα πράσα» το ολοκαίνουργιο Mini. Η τρίτη γενιά στη σύγχρονη ιστορία του μοντέλου που ξεχωρίζει για το στυλ και τον σπορ χαρακτήρα είναι σχεδόν έτοιμη για το επίσημο ντεμπούτο το φθινόπωρο.
Όπως φαίνεται και από τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η σχεδίαση διατηρεί τις γνώριμες γραμμές με κύρια αλλαγή την πιο μεγάλη εμπρός μάσκα.
Οι στρογγυλοί προβολείς, η επίπεδη οροφή, οι μαύρες κολόνες και οι ρίγες παραμένουν χαρακτηριστικά στοιχεία της εμφάνισης, όπως και ο αεραγωγός στο καπό των υπερτροφοδοτούμενων εκδόσεων Cooper S.
Άλλες αλλαγές είναι το δαχτυλίδι LED στους εμπρός προβολείς, μια ιδέα που πρωτοείδαμε στο Rocketman concept το 2011 και τα μεγαλύτερα πίσω φώτα που πλέον εισχωρούν στο πορτμπαγκάζ.
Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές κάτω από το αμάξωμα, με πρώτη τη νέα προσθιοκίνητη αρχιτεκτονική που βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα BMW UKL1 και η οποία προορίζεται για να χρησιμοποιηθεί σε περίπου 20 νέα Mini και BMW. Χάρη στη νέα πλατφόρμα, θα μεγαλώσουν οι χώροι που προσφέρει η καμπίνα του Mini.
Ανανεωμένη θα είναι και η γκάμα κινητήρων, με μεγάλο νέο την καινούργια σειρά των τρικύλινδρων μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου 1,5 λίτρων. Φυσικά, οι γρηγορότερες εκδόσεις θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το γνωστό 4-κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη.
Το πιθανότερο είναι πως το νέο Mini θα το δούμε στην έκθεση του Λος Άντζελες το Νοέμβριο και όχι ένα μήνα νωρίτερα στη Φρανκφούρτη, με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης, το οποίο γιόρτασε τα 100 χρόνια παραγωγής.
Πηγή: gocar.gr